نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1401 - 13:11

نوای جنوب:برگزاری یادواره شهدای روستای شول از توابع بخش سعدآباد با حضور مسؤلین ارشد اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان دشتستان و  بخش سعدآباد، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان برگزار گردید‌.

نوای جنوب:برگزاری یادواره شهدای روستای شول از توابع بخش سعدآباد با حضور مسؤلین ارشد اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان دشتستان و  بخش سعدآباد، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان برگزار گردید‌.

احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان بعنوان سخنران ویژه این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده این یادواره به فضایل و جایگاه شهدا در ایستادگی مقابل دشمن و تداوم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال مقاومت پرداخت و گفت: جایگاه شهدا و حضور جانبازان و ایثارگران بعنوان یک ظرفیت بزرگ در کنار دیگر ظرفیت های علمی، عمرانی و اقتصادی در در کشور شکل گرفته که همگی این ندا و امید را به ما می دهند که کشور ایران رو به اوج و عظمت به راه خود ادامه می دهد.

ایشان منحنی قدرت نظامی جمهوری اسلامی را رو به اوج دانستند و افزود: امروز کشور ما افتخارش به این می‌باشد که آمریکا و حامیانش را در منطقه اخراج و این خود هنر انقلاب اسلامی می‌باشد‌. وی در ادامه با بیان اینکه کار بزرگ کشور میبایست در قالب جهش اقتصادی که بتواند بعنوان الگو و سرمشق زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم آورده با اهمیت دانستند.

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله جهاد تبیین پرداخت و گفت: جهاد تبیین، منادی گری و انقلابی گری همراه با فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی همواره می بایست درمیان آحاد جامعه تعمیم داده و روشنگری در برهه کنونی نقش به سزایی در خنثی نمودن حیله های دشمن را ایفا مینماید، لذا بر همه ما به ویژه نخبگان، فعالین تبلیغی  رسانه ای و  مسؤلین اجرایی جهاد تبیین یک وظیفه ای که مورد تأکید مقام معظم رهبری می‌باشد.

در ادامه نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان در خصوص حوادث اخیر کشور  نیز گفت:

دشمن یک زمان بخاطر فراجا و کشته سازی از یک دختر کشور را به آشوب سوق داده و به استمرار اهداف پلید شان در تداوم آشوب ها و ایجاد فضای نام امنی در کشور و  با هدف تکثیر این آشوب ها در اذهان عمومی و ناکام ماندن در این زمینه و همراهی نکردن مردم  به خصوص جوانان در صدد  انتقام افتاده آمد.

وی در ادامه افزود: نتیجه همراهی نکردن مردم ایجاد شرایط نابسامان اقتصادی و تورم ساختگی سعی در کوچک کردن سفره مردم و ایجاد نارضایتی عمومی در قالب فشار اقتصادی و اخیرأ مسموم سازی در بعضی از مدارس دخترانه توسط ضد انقلاب و به موازات آن تکثیر ذهنی به آحاد جامعه و هدف قرار دادن دانش آموزان دختر با هدف القاء اینکه نظام با رویکرد تصفیه حساب با دختران دست به این حرکات می زند و باور عمومی را مخدوش تا بتوانند تا امنی های جدید را در کف خیابان اجرا نموده و از این رهگذر جعلی فضای داخلی و اذهان کشورهای تأثیر گذار را مدیریت نمایند و این حرکت دشمن در جهت امتیاز گیری از نظام جمهوری اسلامی در پای میز مذاکرات می‌باشد‌.

احمد بنافی سپس با پرداختن به نشانه های جنگ ترکیبی که هدف اصلی آنها اقتصاد کشور می باشد افزود: جنگ رسانه ای و تبلیغاتی، ادراکی، شناختی و روانی در کنار یکدیگر آشکار می شوند تا جامعه طعم شیرین انقلابی گری را در دولت مردمی و انقلابی احساس ننموده و عملا از طریق آشوب سازی. نافرمانی مدنی با هدف اعتصابات سراسری مردم را در کف خیابان هدایت و از این رهگذر به تعبیر مقام معظم رهبری امتیاز گیری نمایند‌ و حوزه امنیت ملی خودش را پای میز مذاکره واگذار خواهد کرد و این جنگ جدیدی است که برای نظام تدارک دیده اند.

ایشان عدم همراهی مردم به ویژه قشر جوان را نقطه عطفی در شناخت نسل جوان دانستند و گفت: دولتمردان با دو روش کارکردن و ارائه خدمات به مردم بایستی همواره پاسخگوی آحاد مردم نیز باشد و همه کمک به تثبیت اقتصادی و توسعه عمرانی در سطح شهرستان دشتستان، استان و کشور برای رفاه مردم تلاش مضاعف و‌جهادی را در دستور کار قرار بدهیم.

ایشان سپس با بیان اینکه در جهاد تبیین می بایست تمام واقعیتها به مردم گفته و از همه ظرفیت های جهت روایتگری صحیح استفاده و وارد صحنه گردیده و نگذاریم ذائقه و باور عمومی تحت تأثیر شبکه های معاند خارجی د وی در سایش و فرسایش بشوند و نگذاریم مرجعیت فکری و اعتقادی مردم بیرون از مرزها در اختیار دشمن قرار بگیرد.






















































































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار