نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 اسفند 1401 - 09:34
در آیین افتتاح کارخانه تولید خوراک آبزیان

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان توافقنامه‌های مختلف با اعتبار معادل 760 هزار میلیارد تومان با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر منعقد شد.

نوای جنوب:

 

استاندار بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان توافقنامه‌های مختلف با اعتبار معادل 760 هزار میلیارد تومان با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر منعقد شد.

 احمد محمدی‌ زاده ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه تولید خوراک آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر با تبریک نیمه شعبان ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) یکی از برنامه‌های مهم استان را حرکت در توسعه سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: در همه زمینه با بخش خصوصی در توسعه سرمایه‌گذاری حمایت و پشتیبانی می‌شود که افتتاح این کارخانه یکی از نیازهای اساسی تولیدکنندگان میگو پرورشی است.

وی با بیان اینکه یک موجی در استقبال از سرمایه‌گذاران در توسعه طرح‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و عمرانی ایجاد شده است گفت: این تحول می‌تواند خیلی سریع در شکوفایی استان موثر باشد.

استاندار بوشهر به مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور به استان پرداخت و بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به همراه 7 وزیر و 30 معاون وزیر توافقنامه‌های مختلف با اعتبار 17 میلیارد دلار معادل 760 هزار میلیارد تومان با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر منعقد شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها تحول شگرف و عظیمی در عرصه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند گفت: در دومین سفر استانی رئیس‌ جمهور به استان بوشهر علاوه بر انعقاد موافقت‌نامه با بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری 760 هزار میلیارد تومان مصوباتی با بیش از 8 هزار و 100 میلیارد تومان منابع اعتباری برای توسعه عمرانی این استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به افتتاح کارخانه تولید خوراک آبزیان در بوشهر خاطر نشان کرد: این پروژه در مدت 13 تا 14 ماه با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومان ساخته و افتتاح شده است که نقش مهمی در تولید غذای مورد نیاز پرورش میگو دارد.

استاندار بوشهر از افزایش تولید غذای میگو پرورشی به 80 هزار تن در سال خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی و اجرای طرح توسعه تولید غذای آبزیان پرورشی به 120 هزار تن افزایش می‌یابد.

محمدی‌زاده با اشاره به اجرایی شدن طرح شهر مولد در استان بوشهر تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور طرح شهر مولد در استان بوشهر در سطح 850 هکتار در کنار شهرک زیست فناوری دلوار اجرایی شد و به‌زودی دومین شهر مولد در شهر امام حسن علیه‌السلام دیلم اجرایی می‌شود.

در این آیین به دستور استاندار بوشهر کارخانه تولید خوراک آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر وارد مدار تولید شد.












































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار