نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1401 - 16:46
در جلسه شورای آموزش و پرورش؛

نوای جنوب:سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان  به ریاست احمد غریبی فرماندار، حجت‌الاسلام محمودی امام جمعه، بحرینی پور مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نوای جنوب:سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان  به ریاست احمد غریبی فرماندار، حجت‌الاسلام محمودی امام جمعه، بحرینی پور مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

احمد غریبی فرماندار کنگان ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر بحرینی پور گفت؛ اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش در بُعد آموزشی و پرورشی قابل تقدیر است.

 

فرماندار کنگان افزود، فعالیت های مراکز غیردولتی باید تحت اشراف و نظارت آموزش و پرورش باشد و مراکز وزبانسراهایی که بدون مجوز به فعالیت می پردازند باید جهت دریافت مجوز اقدامات لازم انجام دهند درغیراینصورت اموزش وپرورش اقدامات قانونی لازم انجام دهد.

 

غریبی در مورد کمبود فضای آموزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت باید فضاهای آموزشی را توسعه دهیم.

 

وی در ادامه به بازگشایی مدارس پرداخت و گفت با هماهنگی پلیس راهور و آموزش و پرورش هماهنگیهای لازم درمورد سرویس های مدارس انجام شود.

 

وی درادامه  خواستار همکاری شایسته شهرداران در طراحی،اجرا ونظارت طرح انجام فضاهای ورزشی درون مدرسه ای (طرح سردار شهید سلیمانی) گردید.

 

محمودی امام جمعه شهرستان کنگان نیز ضمن تقدیر از مدیر آموزش و پرورش گفت ؛ انتظار داریم با حضور جناب بحرینی پور وضعیت فضاهای آموزشی بهتر شود.

 

امام جمعه شهرستان کنگان اعلام آمادگی کرد که از مشاوران مذهبی وکارشناسان متخصص مشاوره در مدارس استفاده شود.

 

بحرینی پور مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام اسارت آل الله و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه قبل ارائه داد.

 

بحرینی پور با اعلام اتمام کار ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی گفت ؛ ابلاغ معلمان و دبیران شاغل اعلام شده و کار ساماندهی نیروها پایان یافته که این موفقیتی است که به همت همکاران وکارشناسان مدیریت، اتفاق افتاده است.

 

بحرینی پور به جمعیت دانش آموزی اشاره کرد و گفت؛ صنعت و تاسیسات پالایشگاهی و حضور مهندسین و کارگران شرکتهای مستقر ومهاجرت به این شهرستان، باعث شده تا جمعیت دانش آموزی در شهرستان به بیست هزار نفر برسد وحدود دوهزاردانش آموز اضافه شوند. و این تعداد دانش آموز به خدماتی از قبیل کلاس، معلم و..... نیاز دارند که انتظار داریم شرکتهای مستقر یاریگر آموزش و پرورش شهرستان کنگان باشند.

 

مدیر آموزش و پرورش از کمبود فضای آموزشی صحبت کرد و افزود فقط برای امسال چهار فضای آموزشی در شهر کنگان نیازمندیم

بحرینی پور به توسعه رشته‌های ریاضی و فنی در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد جمعیتی، رشته های ریاضی و فنی در شهرهای کنگان،بنک وسیراف، با همکاری شورا و شهرداری درفراهم نمودن امکانات و با مجوز اداره کل آموزش و پرورش استان، راه اندازی می کنیم

وی دررابطه با برگزاری کنکور در  دیماه و تیرماه سال آینده سخنانی بیان کرد

 

مدیر آموزش و پرورش اقدامات صورت گرفته در پروژه مهر را موفقیت آمیز اعلام کرد و گزارشی از جلسات ساماندهی نیروی انسانی ، سرویس مدارس ، لباس و پوشاک تعمیرات و تجهیزات بیان کرد.

قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی گزارشی از اجرای فضاهای ورزشی زمین چمن مصنوعی وسالن ورزشی مدارس ،(طرح سردار شهید سلیمانی) ارائه کرد

وی گفت؛ نیاز مند همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها می باشیم.

 

در پایان این جلسه با حکم فرماندار، آقای حسین حاجی زاده ،ازفرهنگیان شهرستان،به سمت مشاور فرماندار در امور آموزشی منصوب شد .






















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار