نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1401 - 16:49

نوای جنوب:معاون اقتصادی استاندار بوشهر با گرامیداشت تقارن ۱۷مرداد روز خبرنگار  با دهم محرم  (عاشورای حسینی)  خاطر نشان کرد: بدون تردید اگر پیام رسانی در کربلا درست انجام نشده بود از این حادثه بزرگ اثری باقی نمی‌ماند و حرکت عظیم امام حسین (ع) جهان‌شمول نمی‌شد.





نوای جنوب: 

 

 دکتر علی باستین در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار، ایام عاشورای حسینی را تسلیت گفت. 

 

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با گرامیداشت تقارن ۱۷مرداد روز خبرنگار  با دهم محرم  (عاشورای حسینی)  خاطر نشان کرد: بدون تردید اگر پیام رسانی در کربلا درست انجام نشده بود از این حادثه بزرگ اثری باقی نمی‌ماند و حرکت عظیم امام حسین (ع) جهان‌شمول نمی‌شد.

 

باستین در ادامه، یکی از عوامل اصلی ماندگاری واقعه روز عاشورا را بیان دقیق و پیام رسانی حضرت زینب (س) از کربلا و خطبه آتشین او در کاخ یزید دانست و یادآور شد: نقشی که حضرت زینب(س) در ماندگاری واقعه عاشورا داشت و آن را نسل به نسل به آیندگان منتقل کرد، بیان اهداف قیام و «اصلاح و بیداری» امت بود.

 

وی در ادامه پیام با بیان اینکه حضرت زینب (س) مسوولیت پیام‌رسانی این روز مهم تاریخی را برعهده داشت تاکید کرد: به همین منظور از ایشان به عنوان اولین خبرنگار کربلا یاد می‌شود.

 

معاون استاندار بوشهر، حضرت زینب (س) را الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق دانست و خاطر نشان کرد: اینچنین است که خبرنگاران با تأسی از حضرت زینب نباید در بیان حقایق، لحظه‌ای درنگ کنند. 

 وی با تسلیت شهادت سیدالشهدا حضرت امام حسین (ع)و ارج گذاری به حماسه زینبی در انتقال پیام عاشورا خطاب به خبرنگاران ابراز داشت: برای شما خبرنگاران فهیم، متدین و حقیقت گو و مجاهدی که لحظه‌ای از آگاهی بخشی دست برنداشته و همواره بیانگر اخبار و حقایق اثرگذار هستید، آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

 

در بخش پایانی پیام معاون اقتصادی استاندار بوشهر آمده است: اینجانب روز «خبرنگار» را گرامی داشته، به روح شهدای خبرنگار بویژه شهید صارمی درود می‌فرستیم و همنشینی با ابا عبدالله الحسین (ع) و شفاعت اهل بیت علیهم السلام را برای همگان خواستارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار