نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مرداد 1401 - 19:16

نوای جنوب:نمازجمعه به عنوان یکی از مهمترین پایگاههای مذهبی، سیاسی و فرهنگی کشور و میعادگاه وحدت مردم شریف و مسلمان ایران در دفاع از حریم نظام است که نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی، اسلامی و اخلاقی در سطح جامعه داشته است.





نوای جنوب:  بانام و یاد خداوند مهربان 

نمازجمعه به عنوان یکی از مهمترین پایگاههای مذهبی، سیاسی و فرهنگی کشور و میعادگاه وحدت مردم شریف و مسلمان ایران در دفاع از حریم نظام است که نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی، اسلامی و اخلاقی در سطح جامعه داشته است.

ائمه جمعه در شهرها و بخش هایی که نماز جمعه اقامه می شود، نقش به سزایی در رفع مشکلات منطقه و ترویج فرهنگ اخلاق مداری در امور اجرایی دارند و  می توانند مسئولان را در خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم یاری رسانند. 

هم اکنون پس از گذشت ۴۰ سال و اندی از اقامه نخستین نماز جمعه رسمی در کشور هنوز هم در جای جای میهن اسلامی این یادگار ارزشمند اقامه شده و این سنت هنوز هم پایدار و برقرار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله طالقانی (ره) برخود لازم می دانم این روز را برفعالان عرصه میعادگاه نماز جمعه خصوصاً ، حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر و همچنین حضرت حجت الاسلام و المسلمین خدری امام جمعه معزز شهرچغادک که همواره منشا خیر و برکت برای این شهر بوده اند و در گسترش و ترویج فرهنگ اخلاق مداری، وحدت و همراهی در امور اجرایی و عمومی شهرستان و بخش تلاش های بیشماری را انجام داده اند، تبریک گفته و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت می نمایم. 

                                       رحمان زنگنه 

                                     بخشدار چغادک



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بخشداری چغادک

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار