نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 تير 1401 - 07:58

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مانور پایش و ارزیابی روشنایی مراکز اداری،  تجاری و اماکن عمومی به منظور کنترل مصرف و حذف مصارف غیر ضرور این استان برگزار شد 

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مانور پایش و ارزیابی روشنایی مراکز اداری،  تجاری و اماکن عمومی به منظور کنترل مصرف و حذف مصارف غیر ضرور این استان برگزار شد 

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح اهداف برگزاری این مانور که در سطح کلیه مدیریتهای برق شهرستانها با حضور مدیران و نیروهای عملیاتی انجام گرفت اظهار کرد: مانور پایش روشنایی به منظور جمع آوری و تذکر به مشترکانی برگزار شد که همکاری مطلوبی را با شرکت برق استان  ندارند.

 

وی بیان کرد: علاوه بر پیک بار طول روز از ۱۲ تا ۱۸ در طول شب نیز در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ ضرورت دارد مصارف غیر ضرور مدیریت و کنترل گردد. 

 

حشمتی ادامه داد: در ساعت های پیک یاد شده بخش های مختلف باید در راستای تامین برق پایدار استان مصرف برق خود را به حداقل برساند.

 

وی عنوان کرد: مانور تعدیل روشنایی معابر و مراکز اداری و تجاری امشب در شهرستانهای ده‌گانه استان بوشهر برگزار شد که امید است این مانور آغازی بر مصرف بهینه برق در ساعات شب باشد.

وی افزود: در این مانور  که با مشارکت ۵۰  اکیپ عملیاتی برگزار شد بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری ، اداری و عمومی مورد رصد و پایش قرار گرفتند و به حدود ۴۰۰ در خصوص کاهش روشنایی و مدیریت مصرف راهنمایی و تذکرات لازم ارائه گردید و امیدواریم با همکاری این عزیزان علاوه بر کاهش هزینه برق مصرفی خود شاهد مدیریت و کاهش برق مصرفی استان باشیم.

ایشان با بیان اینکه برخی از ادارات و دستگاههای اجرایی در طول شب نسبت به کنترل مصارف روشنایی غیر ضرور خود اقدام مناسبی انجام نداده اند افزود: در بازدیدهای میدانی اخطار لازم داده شده است و درصورت عدم رعایت موضوع علاوه بر قطع برق  نسبت به انتشار لیست آنان اقدام خواهد شد.

 

حشمتی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای عبور موفق از پیک بار تابستان اقدامات گسترده ای را اجرایی کرده است که انتظار می‌رود هم استانی ها نیز در این مسیر همراهی لازم را داشته باشند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار