نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 تير 1401 - 15:55
در راستای اقدام و عمل

نوای جنوب:عملکرد مدیریت گذشته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و انتظارات مردم استان از تیم مدیریتی جدید این دانشگاه باعث گردید افکار عمومی و رسانه ها توجه خاصی را به اقدامات مدیریت جدید معطوف نمایند 





نوای جنوب:عملکرد مدیریت گذشته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و انتظارات مردم استان از تیم مدیریتی جدید این دانشگاه باعث گردید افکار عمومی و رسانه ها توجه خاصی را به اقدامات مدیریت جدید معطوف نمایند 

پس از گمانه زنی های بسیار و مطرح شدن استمی گزینه های مختلف جهت تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نهایت ملکی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.

پس از این معرفی نوبت به انتخاب معاونین دانشگاه رسید که دکتر احمد یزدان پناه متخصص چشم که اصالتا دشتستانی است به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انتخاب و منصوب شد.

دکتر یزدان پناه با نیروی جوانی و تخصص و تجربه و تعهد کاری از ابتدا با تلاشی وصف ناپذیر در جهت رفع مشکلات و کمک به کاهش اشکالات فراوان درمانی استان نشان داد با هدف خدمت شبانه روزی به حوزه مهم درمان به صحنه آمده است.

سرکشی شبانه روزی به نقاط مختلف استان رایزنی و مذاکرات متعدد در جهت تامین هزینه درمانی استان ترمیم واصلاح ساختاری نیروی انسانی و ....بخشی از اقدامات این پزشک جوان هم استانی است.

در تازه ترین اقدام دکتر یزدان پناه چند شب قبل و بطور ناشناس به بیمارستان شهید گنجی برازجان که یکی از دو مرکز اصلی درمانی استان است وارد شده و از نزدیک زوایای مختلف رسیدگی به بیماران را مورد بررسی قرارداده و ساعت 1بامداد با فراخواندن رئیس بیمارستان جلسه رسیدگی و بررسی مشکلات قطب اصلی درمانی استان را مورد بررسی ویژه قرار میدهد ،گزارش نوای جنوب حاکی است این اقدام دکتر یزدان پناه تداوم داشته ودر شهرستانهای دیگر نیز تکرار شده است.

امید می رود با حضور مدیران پرتلاشی چون دکتر یزدان پناه ودکتر قاسم برجویی درمان استان از مشکلات فراوان فعلی بسوی تحول مثبت گام بردارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر یزدان پناه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار