نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1401 - 21:09

نوای جنوب:فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به همه کشاورزان ، دامداران ، آبزی پروران و همه فعالان بخش کشاورزی که  تولیدکنندگان زحمت کش و رکن اساسی امنیت غذایی کشورند و مجموعه کارکنان ، کارشناسان و مدیران خدوم این بخش  تبریک می‌گویم .





نوای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی  در پیامی هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

 

 علی باستین به مناسبت هفته جهاد کشاورزی پیامی صادر کرد؛ متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« ا انتم تزرعونه ام نحن زارعون» (قرآن کریم)

 

فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را به همه کشاورزان ، دامداران ، آبزی پروران و همه فعالان بخش کشاورزی که  تولیدکنندگان زحمت کش و رکن اساسی امنیت غذایی کشورند و مجموعه کارکنان ، کارشناسان و مدیران خدوم این بخش  تبریک می‌گویم .

 

بدون شک کار ارزشمند و با شرافت کشاورزی مصداق بارز یک جهاد مقدس و درآمد آن از با برکت ترین درآمد هاست.

 

خداوند عالم انسان را آفریده و از بندگان خود خواسته تا زمین را آباد کنند که بارزترین مصداق عمران زمین، کشاورزی است .

امروزه با توجه به افزایش جمعیت کره زمین و نیاز روزافزون به تولید غذای سالم ، چاره ای جز از تلاش بیشتر و بهره گیری دوچندان از دانش روز و بکارگیری شیوه های علمی  نخواهد بود .

استان بوشهر به لحاظ داشتن  ظرفیت های فراوان طبیعی در بخش کشاورزی ،فرصت های ارزشمندی را در اختیار ما گذاشته تا با برنامه ریزی درست ، تلاش مضاعف و بکارگیری علم و تکنولوژی پیشرفته ،با افزایش بهره وری و ارتقای راندمان تولید ، به استقلال کشور و امنیت پایدار غذایی کمک کنیم . 

لذا با توجه به نامگذاری  هفته جهاد کشاورزی امسال با شعار «کشاورزی دانش‌بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی»  و شعار راهبردی سال که «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»است ،ایجاب می کند تا بیش از پیش راه را برای ورود  فناوری و دانش در حوزه کشاورزی هموار و زمینه را برای بهره گیری حداکثری از آب و خاک این استان زرخیز فراهم کنیم. 

 اقتصادی کردن و تجاری سازی کشاورزی به منظور  دستیابی به بازارهای کشور و منطقه یک اصل و  مسئله مهم است 

 

 در پایان با آرزوی توفیق برای کشاورزان،باغداران ، دامداران ، مرغداران و همه عزیزانی که در این بخش  تلاش می‌کنند‏ هفته کشاورزی را به شما تبریک می گویم و از خداوند توفیق همگان را در این جهاد مقدس  خواستارم .

 

مسئولین استان در دولت سیزدهم نیز  تمام توان و تلاش خود را در حمایت از بخش کشاورزی وسرمایه‌گذاری معطوف داشته واز همه تولیدکنندگان عزیز بخش کشاورزی و همه کارکنان خدومی که در شهرها و روستاها در تلاشند، حمایت می کند .

 

امید که در کنار هم و با مدد الهی  بتوانیم استانی آباد و مولد در حوزه کشاورزی داشته باشیم .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار