نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1401 - 21:04

نوای جنوب:سرهنگ مهدیان از هموطنان در خواست کرد که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نوای جنوب:  سرهنگ سیدعلی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان دشتی صبح امروز در گفتگو باخبرنگاران از کشف احتکار و پلمب انبار مواد خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که در انبار احتکار شده بود خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری با موضوع احتکار روغن خوراکی و برنج و شکر در انباری در این شهرستان، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده ادارات صمت و تعزیرات حکومتی با بازرسی از انبار مذکور هزار و ۳۰۰ لیتر روغن خوراکی و یک تن و ۴۰۰ کیلو برنج و یک تن شکر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به پلمپ شدن انبار ذکر شده تصریح کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ذی صلاح معرفی شد.

سرهنگ مهدیان از هموطنان در خواست کرد که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احتکار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار