نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 خرداد 1401 - 15:49
یک سایت اصولگرا خبرداد

نوای جنوب: بر اساس برخی از شنیده های محافل سیاسی و اجتماعی استان جهانگیر شاهینی با رایزنی هایی در تهران و حمایت یکی از نمایندگان استان بوشهر به زودی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان منصوب خواهد شد و علی درویشی با این سمت خداحافظی خواهد کرد.





نوای جنوب:سایت خبری گام خبر نوشت:

 بر اساس برخی از شنیده های محافل سیاسی و اجتماعی استان جهانگیر شاهینی با رایزنی هایی در تهران و حمایت یکی از نمایندگان استان بوشهر به زودی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان منصوب خواهد شد و علی درویشی با این سمت خداحافظی خواهد کرد.

جهانگیر شاهینی در 22 آذر ماه 1393 طی حکمی توسط مصطفی سالاری استاندار وقت بوشهر به عنوان مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر منصوب شد.

جهانگیر شاهینی سال 1390 در مقطعی معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكی بوشهر را عهده دار بود 

جهانگیر شاهینی در 1400/01/01 به تهران می رود   در 1400/05/09 طی نامه ای از سازمان برنامه بودجه کشور به سازمان برنامه بودجه استان بوشهر خاتمه ماموریت شاهینی اعلام می شود  

 منبع گام خبر



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر روز شنبه معارفه می‌شود؟
به گزارش یک منبع آگاه، مدیران برنامه و بودجه کشور از استاندار خواسته اند گزینه نهایی را تا روز شنبه معرفی نماید.
به گزارش منبع آگاه تا به الان نام جهانگیر شاهینی، محسن پاپری و رحمت اله حسن ابراهیمی برای تصدی این پست مطرح می باشد، چندی پیش نیز علی درویشی رئیس فعلی این سازمان نیز با ارتباط با یکی از نمایندگان مجلس مجددا برای خود کو سو امیدی جهت ابقا ترسیم کرده است.
باید دید تا روز شنبه‌
جهانگیر شاهینی از مدیران دوره سالاری، محسن پاپری معاون سابق این سازمان، رحمت اله حسن ابراهیمی معاون فعلی و شاید خوده درویشی رئیس سابق سازمان سکان دار مهمترین سازمان استان می‌شوند.
در حال حاصر هر چهار نفر در حال رایزنی برای تصدی این پست میاشند
به‌نظر می‌رسد استاندار محترم انتخاب سختی را در پیش دارد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار