نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1401 - 17:24

نوای جنوب: رئیس کتابخانه عمومی امام جواد (ع) روستای چهارروستایی بندرریگ شهرستان گناوه گفت: این روستا به عنوان برگزیده جشنواره روستاهای دوستدار کتاب  کشور از استان بوشهر در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرد که غرفه آن با استقبال گسترده و پرشوری روبرو شد.

نوای جنوب:مروارید رازقی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره از ۱۵ روستای کشور  جهت ارائه فعالیت‌های فرهنگی دعوت شده بود که  روستای چهارروستایی به عنوان تنها روستای استان بوشهر در این رویداد بزرگ فرهنگی کشور شرکت کرد.

وی اظهارداشت: غرفه روستای چهارروستایی به مدت سه روز در مصلای  امام خمینی (رض) در هفته جاری برپا شد که  کلیه فعالیت و برنامه های فرهنگی این کتابخانه ازجمله نشست‌های مطالعاتی، پیک کتاب، جشنواره مادران قصه گو، برپایی ایستگاه‌های مطالعه در سطح روستا در قالب بنر، پوستر،پخش کلیپ و  آلبوم در  معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و با استقبال خوبی همراه شد.

وی گفت: دعوت از نویسندگان مطرح کشوری، نشست و گفت و گو با نویسندگان، بازدید مردم و مسئولان از غرفه، معرفی کتاب‌های نویسندگان شهرستان و آموزش صنایع دستی استان به کودکان‌ از جمله برنامه ها در غرفه چهارروستایی بوده است. 

                                                                غرفه روستای دوستدار کتاب چهارروستایی گناوه در نمایشگاه بین المللی استقبال گسترده شد


رازقی بیان کرد: بازدید مرادیان  مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  زاهدی مدیرکل کانون مساجد کشور  و صالح امیری وزیر وقت فرهنگ و ارشاداسلامی همراه با جلسه بحث و گفت و گو در ارتباط با  مشکلات کتابخانه این روستا از جمله برنامه های اجرا شده در غرفه انجام شد.

وی ادامه داد: در اولین روز نمایشگاه ،  غرفه این روستا ، میزبان  رحماندوست نویسنده و شاعر کودک و نوجوان کشور بود که با استقبال پرشوری روبرو شدیم. 

رئیس کتابخانه عمومی امام جواد (ع) چهارروستایی افزود: دعوت از نویسنده هم استانی  دکتر علیرضا خلیفه زاده همراه با نشست صمیمی، بحث و گفت و گو پیرامون تاریخ استان و معرفی آثار ارزشمند ایشان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این غرفه بوده است.

                                                             غرفه روستای دوستدار کتاب چهارروستایی گناوه در نمایشگاه بین المللی استقبال گسترده شد

وی از همکاری و مساعدت دهیاری و شورای اسلامی روستای چهارروستایی ، اداره کل  نهاد کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاداسلامی قدردانی کرد.

کتابخانه عمومی چهار روستایی بندرریگ شهرستان گناوه از کتابخانه‌های فعال و برتر در حوزه روستایی کشور است و تاکنون به موفقیت‌های اررزشمندی نایل شده‌است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
غرفه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار