نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1401 - 20:18
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش: اصلاح هندسی بلوار انقلاب جهت رفع مشکل پارک خودروها و تسهیل عبور و مرور مردم لازم و ضروری است

نوای جنوب: مهندس افشین خجسته پور شهردار آب پخش از ساماندهی ترافیکی بلوار انقلاب خبر داد و اظهار داشت:جهت تسهیل شدن عبور و مرور وسائل نقلیه و رفاه حال شهروندان،ساماندهی ترافیکی بلوار انقلاب در دستور کار قرار دارد.

 

نوای جنوب: مهندس افشین خجسته پور شهردار آب پخش از ساماندهی ترافیکی بلوار انقلاب خبر داد و اظهار داشت:جهت تسهیل شدن عبور و مرور وسائل نقلیه و رفاه حال شهروندان،ساماندهی ترافیکی بلوار انقلاب در دستور کار قرار دارد.

 

مهندس خجسته پور افزود: در این راستا با کارشناسان و مشاوران ذیربط صحبت کرده ایم و طرح اولیه هم آماده شده است و انشالله در آینده ای نه چندان دور عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد:در اجرای طرح ترافیکی بلوار انقلاب آینده و افزایش وسائل نقلیه و بار ترافیکی را نیز در نظر گرفته ایم و انشالله تلاش می کنیم اقدامی اساسی و موثر صورت گیرد.

مهندس خجسته پور با اشاره به پروژه احداث کانال دفع آبهای سطحی شرق بلوار انقلاب ابراز داشت:برآورد اولیه و مقدمات کار انجام شده و این پروژه در مرحله مناقصه عمومی قرار دارد و انشالله در آینده ای نزدیک شروع عملیات اجرایی آن را خواهیم داشت.

شهردار آب پخش از ادامه زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر خبر داد و افزود:در حال حاضر چهار کوچه وخیابان در حال آماده سازی جهت آسفالت هستند که از مهمترین آنها خیابان شورا را می توان نام برد که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آب پخش نیز ساماندهی و اصلاح هندسی بلوار انقلاب را امری لازم عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح تداخلات جریان‌های عبوری را به حداقل می‌رساند موجب روان سازی ترافیک و ارتقاء ایمنی تردد در این محدوده‌ می‌شود.

 

 

مهندس بهزاد بویری افزود:ساماندهی ترافیکی بلوار انقلاب از خواسته ها و دغدغه های شهروندان بوده و امیدوارم با تلاش مجموعه شهرداری اجرایی شود. مهندس بویری خط کشی آسفالت بلوار انقلاب و سرعت کاه ها را اقدامی لازم و مناسب ارزیابی کرد و ابراز داشت:این کار می تواند در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش آمار تصادفات موثر باشد.




کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار