نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1401 - 00:54

فرماندارگناوه گفت: روابط عمومی‌ها عملکرد و خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان رارسانه‌ها و فضای مجازی انتشار دهند .

نوای جنوب:عملکرد دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شود .

 

🔸️فرماندارگناوه گفت: روابط عمومی‌ها عملکرد و خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان رارسانه‌ها و فضای مجازی انتشار دهند .

 

◽ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمدتقی صفری در جلسه تکریم و معارفه معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان افزود: در چها دهه عمر از انقلاب شکوهمند اسلامی ، کارهای بسیار زیادی توسط نظام و دولت ها انجام شده که باید به جامعه اطلاع رسانی شود.

◽وی اظهارداشت: اگر مسئول شدیم به برکت خون شهدا و با حماسه و حضور باصلابت مردم با مدیریت امام راحل و رهبرمعظم انقلاب بوده است و باید ار چنین فرصتی گرانبها که برپایه و محوریت خدمت و نوکری صادقانه به مردم  باشد، شکرگزاری کنیم.

◽وی افزود:  ملتی همانند ایران در دنیا و از صدر اسلام وجود نداشته است و سزاورا بهترین خدمات هستند.

◽صفری با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ میلیاردتومان  بودجه به این شهرستان در یک بازه زمانی کوتاه مسئولیت اختصاص داده شده است، گفت: این میزان حجم بودجه برای این شهرستان سابقه نداشته و از مسئولان انتظار دارم در جذب آن  همت مضاعف داشته باشند و  همانند دوران دفاع مقدس کار جهادی کنند.

◽فرماندار گناوه بیان کرد: وضعیت هزینه کرد بودجه های ادارات به صورت بازدیدهای سرزده و یا هماهنگ شده رصد و دقیق بررسی  خواهد شد.

◽وی از مسئولان ادارات خواست در جلسات شورای اداری و به مردم  گزارش عملکردی ارایه دهند زیرا که این اقدام باعث امیدوارترشدن ملت به انقلاب و نظام خواهد شد.

◽صفری از استاندار و مدیران استانی مرتبط خواست  تا نگاه خاص و ویژه ای به  گردشگری این شهرستان داشته باشند.

◽فرماندار گناوه بیان کرد: خدمات دهی به انبوه مسافران در طول تعطیلات نوروز  با مدیریت جهادی و انقلاب و با همکاری دیگر ادارات و مردم صورت گرفت که توسط استان در سطح کشوری باید گسترده اطلاع رسانی و  رسانه ای شود.

◽امام جمعه بندرریگ گفت: شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی  به دست امام (رض) و با نثار خون شهدا آبرو  و شرافت کسب کرد و در این برهه نیز با رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای به درختی تنومند تبدیل شده  و امیدواری به آزادی خواهان جهان داده است.

◽حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: باتوجه به اینکه در فضای سیاسی و مجازی ، جریان نفاق برای رسیدن به اهداف پلیدشان که ضربه زدن به نظام است تلاش می کنند، باید فرمایشات رهبری بر محوریت  تبیین دستاوردهای موفقیت آمیز را نصب العین خود قرار دهیم و فضای   وحدت و همدلی بین همه جناح ها را دنبال کنیم.

◽وی اظهارداشت: مولفه و شخص های نظام مقتدر اسلامی از جمله امنیت، اقتدار و پیشرفت در مسایل علمی و پزوهشی را باید برجسته و بازگو کنیم.

◽نماینده شورای تامین و فرمانده سپاه انصارالحسن (ع) گناوه گفت: مردم نجیب و با اصالت و ولایی این شهرستان در همه عرصه های انقلاب با حضوری چشمگیر و فعال،  بارها وفاداری خودرا به نظام و ولایت ابزار داشته اند.

◽سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: تقدیم ۲۳۰ شهید ، داشتن ۲۸۰۰ رزمنده، ۴ شهید مدافع حرم، ۵۶ آزاده و ۷۶۰ جانباز  و یک شهیده مدافع سلامت نشاندهنده وفاداری مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان به نظام و انقلاب است.

◽وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه دشمن به دنبال ناامیدکردن مردم از انقلاب و نظام است و گزینه فضای مجازی را باهدف تحریف موفقیت های انقلاب در دستور کار قرار داده است، برای مقابله با این ترفند  جهاد تببین براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در اولویت قرار گیرد و  دستاوردهای نظام بخوبی معرفی شود.

◽رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه هم با گرامیداشت هفته سلامت گفت: سلامت مقوله ای مهم در جامعه است که برای تحقق و تامین آن به تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها نیاز است.

◽عصمت حیدری افزود: بیش از دوسال مردم این شهرستان همانند دیگر نقاط با بیماری کووید ۱۹ مواجه بودند و با وجود هزینه های گزاف و جان سپردن بیش از ۲۰۰ نفر اما شاهد اتحاد و همبستگی و موفقیت های بزرگی که ناشی از همکاری و همدلی مردم و مسئولان در این مدت بود، دست یافتیم.

◽در این مراسم، محمد اسدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه معرفی و از زحمات معاون سابق دانیال اسفندیاری قدردانی شد.

 

◾روابط عمومی فرمانداری شهرستان گناوه



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار