نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 ارديبهشت 1401 - 13:12

نوای جنوب:  با حضور دکتر رضایی نماینده دشتستان در معیت مسئولین ارشد استانی در شهر وحدتیه نوید تازه و همتی جدید برای اجرای پروژه های مهم عمرانی آموزشی و توسعه شهر شکل گرفت. 

نوای جنوب: 

 

  با حضور دکتر رضایی نماینده دشتستان در معیت مسئولین ارشد استانی در شهر وحدتیه نوید تازه و همتی جدید برای اجرای پروژه های مهم عمرانی آموزشی و توسعه شهر شکل گرفت. 

 

  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، شهر وحدتیه میزبان مسئولین ارشد استانی، شهرستانی و بخشی بود.آقای دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در معیت مهندس نوروز پور مدیر بنیاد در دشتستان، دکتر احمدی مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر در معیت آقای علیپور ریاست آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، شریفی بخشدار سعدآباد، مهندس ارشدی شهردار وحدتیه، آقایان سالاری، حجت الاسلام حسینی و حق رو ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه و چند تن از مدیران مدارس حضور داشتند.

 

  پس از بازدید وبررسی میدانی از مدارس شهر، پل مرکزی و پروژه اجرای دیوار حفاظتی دره مرکزی و ارائه توضیحات لازم از جانب آقایان ارشدی و سالاری شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه، مسئولین در جلسه ای در شهرداری حضور به هم رساندند.

 

  در ابتدای جلسه آقایان ارشدی و سالاری همچنین بقیه اعضای شورای اسلامی در سخنانی مشکلات، کمبودها و مطالبات حوزه عمران و آموزش و پرورش شهر را بیان داشتند و خواستار توجه جدی، جذب و تخصیص اعتبارات لازم و تسریع در حل مشکلات و رفع کاستیهای موجود گردیدند. ازجمله مسائل مطروحه بحث تداوم عملیات عمرانی اجرای پروژه دیوار حفاظتی دره مرکزی، تعریض و ساماندهی پل مرکزی شهر، احداث مدارس جدید و انجام تعمیرات لازم در مدارس و اهدا و تجهیز امکانات آموزش و وسایل سرمایشی و.... بحث الحاق اراضی ملی به محدوده شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن،تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت معابر وغیره بود.

 

 *لازم به ذکر است که حضور دکتر احمدی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در وحدتیه حسب جلسه آقای سالاری ریاست شورای اسلامی با وی و حضور مهندس مقدم مدیر کل بنیاد مسکن استان نیز حسب جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی با وی صورت گرفت.* 

 

  دکتر رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این نشست طی سخنانی تصریح نمود باید از ظرفیت های شرکت نفت نرگسی در حل مشکلات و پاسخ مثبت به مطالبات به حق شهروندان و مدیران شهر وحدتیه استفاده بهینه نمود.دکتر رضایی ادامه داد: ان شاءالله سعی میگردد با جدیت بحث تخصیص اعتبار و اهدای امکانات و... درسطح ملی برای پروژه ها و طرح های مدنظر درسطح شهر وحدتیه پیگیری گردد.

 

  در پایان جلسه و پس از صحبت های مدیران حاضر همچنین بررسی موضوعات مطروحه، مدیران کل حاضر در نشست قول مساعد دادند که همراه، همگام و هماهنگ با دکتر رضایی نماینده مجلس و مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه موضوعات را در سطح استانی و ملی پیگیری نمایند.


























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار