نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 دي 1400 - 21:46

نوای جنوب:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه از برنامه های مهم دشمن است و در این شرایط امید آفرینی و ترویج فرهنگ امیدواری یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مهم رسانه انقلابی است.

نوای جنوب:جامعه از برنامه های مهم دشمن است.

 ذنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه از برنامه های مهم دشمن است و در این شرایط امید آفرینی و ترویج فرهنگ امیدواری یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مهم رسانه انقلابی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود:با توجه به تهاجم رسانه‌ای استکبار با همه ابزار و امکانات؛ تقویت جبهه رسانه‌ای انقلابی در ابعاد گوناگون از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه رسانه انقلابی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: جنگ آینده جهانی جنگ رسانه‌ای است و در این شرایط تقویت جبهه رسانه‌ای انقلابی برای مقابله با تهاجم رسانه‌ای غرب امری ضروری است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: جایگاه و ظرفیت استان بوشهر در ابعاد گوناگون دفاعی، فرهنگی، مبارزاتی، حوزوی و قابلیت‌های مهم اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری قابل توجه و از پیشینه درخشانی برخوردار است که باید این قابلیت به دنیا معرفی شود.

صفایی بوشهری گفت: رسانه‌های انقلابی استان بوشهر باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان در ابعاد گوناگون فرهنگی، ضد استبدادی، استکبارستیزی، اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری به جامعه جهانی و ملی معرفی کنند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز با گرامیداشت روز بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه با پرهیز از بازی‌های سیاسی در راستای مطالبات جامعه و مردم تلاش می‌کند.

عبدالله نجفی تقویت جبهه رسانه انقلابی، جریان‌سازی، توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد.

وی افزود: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر در موضوعات خبر، گزارش، یادداشت، اینفوگرافی، عکس، مستند کوتاه، کاریکاتور و بخش‌های گوناگون رسانه‌ای و هنری برگزار می‌شود.

نجفی محور اصلی این جشنواره را تقویت توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی‌ها، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی عنوان کرد.

وی افزود: امنیت پایدار، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن‌شناسی از دیگر محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ایت اله صفایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار