نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 دي 1400 - 13:11

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: در راستای خدمت رسانی و کمک به قشر محروم، سه پزشک متخصص به مدت دو روز به بیماران شهرستان گناوه خدمات رایگان ارائه دادند.

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: در راستای خدمت رسانی و کمک به قشر محروم، سه پزشک متخصص به مدت دو روز به بیماران شهرستان گناوه خدمات رایگان ارائه دادند.

 

 محمدتقی صفری اظهار داشت : در راستای خدمت رسانی دولت خدمتگزار و کمک به قشر محروم به خصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برنامه ریزی از سوی فرمانداری و شبکه بهداشت درمان شهرستان گناوه برای دعوت از تعدادی از پزشکان متخصص در شهرستان گناوه صورت گرفت.

🔸️فرماندار گناوه افزود: این پزشکان متخصص در سه حوزه چشم پزشکی، ارتوپدی و زنان به مدت دو روز در شهرستان گناوه حضور یافتند و به صورت رایگان به بیماران ارائه خدمت کردند.

🔸️وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده هزینه ویزیت و دارو این بیماران رایگان بود و در صورت نیاز به عمل جراحی برای این افراد هماهنگی لازم انجام شد تا عمل جراحی نیز به صورت رایگان انجام شود.

🔸️فرماندار گناوه گفت: امیدواریم که در آینده نیز بتوان با استمرار این گونه برنامه‌ها، از این پزشکان متخصص برای ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان بهره برد.

 

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط فرماندار شهرستان گناوه برای حضور تیم پزشکی جهادی شامل چشم پزشک، ارتوپد و متخصص زنان در شهرستان، این شبکه هماهنگی‌های لازم را برای حضور تیم پزشکی انجام داد.

🔸️وی تصریح کرد: این سه متخصص در شهرستان حضور یافتند که در هر تخصص و طی سه شیفت بر اساس لیست تهیه شده با بیماران تماس تلفنی برقرار شد و مکان حضور متخصصین به آنها از سوی شبکه بهداشت اطلاع رسانی و توسط پزشکان ویزیت شدند.

🔸️وی اضافه کرد: علاوه بر افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و افراد بی بضاعت معرفی شده مراکز بهداشتی، افراد سالمند و عادی نیز که از حضور متخصصین اطلاع یافته بودند خارج از نوبت ویزیت شدند.

🔸️رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ادامه داد: با بینایی سنج نیز هماهنگی‌های لازم انجام شد تا هم به عنوان دستیار در کنار چشم پزشک حضور داشته باشد و برای افرادی که به تجویز پزشک نیاز به عینک دارند با هزینه کمتر عینک تهیه شود همچنین با یکی از داروسازهای شهر نیز برای ارجاع نسخه‌ها هماهنگی شد و نسخه‌های ارجاعی بدون دریافت حق فنی داروخانه‌ها پیچیده شد.

🔸️وی گفت: هزینه داروهای پزشک متخصص چشم رایگان و توسط خود پزشک پرداخت شد و در دو تخصص دیگر نیز با صحبت‌هایی که با خیرین انجام شد قرار بر پرداخت هزینه داروها شد و هزینه داروها برای این دو تخصص نیز رایگان شد.



















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار