نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 آبان 1400 - 13:54

نوای جنوب:گراوند استاندار سابق در آخرین تصمیم خود، تعطیلی پنجشنبه های ادارات را پس از حدود یک دهه لغو کرد و خاطره ناخوشایندی از خود در میان کارمندان برجا گذاشت.

 





نوای جنوب:شنیده می شود پیگیری های استانداری بوشهر از وزارت کشور برای برقراری مجدد تعطیلی پنجشنبه ادارات نتیجه بخش نبوده است. با این وضعیت، احتمالا تحقق این خواسته کارمندان به برخی ایام خاص نظیر گرما و نیاز به مدیریت مصرف برق محدود خواهد بود. شایان ذکر است گراوند استاندار سابق در آخرین تصمیم خود، تعطیلی پنجشنبه های ادارات را پس از حدود یک دهه لغو کرد و خاطره ناخوشایندی از خود در میان کارمندان برجا گذاشت.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
واقعا سلامت روان کارمندان استان بوشهر به خطر افتاده بعد یک دهه تعطیلی پنج شنبه ،این تصمیم واقعا زندگی کارمندان تحت تاثیر خود قرار داده و راندمان کاری هم پایین آمده است
واقعا چرا ،ما بانوان هیچ فرصتی برای کنار خانواده بودن تفریح نداریم این یعنی لطمه به فرزند و زندگی زناشویی بعدی لطمه به زندگی اجتماعی واقعا تفکر کنید،هر پنحشنبه لعنت میفرستیم برا مسببش،وقتی حال زن خونه خوب باشه خانوادا شادتر برابر میشه باجامعه شاد،مابانوان شادی قبل رو نداریم .
اقای گراوند زندگی کارمندان رو از هم پاشید . و این تصمیمش برای کارمندان خیلی گران تمام شد و اختلافات بین خانواده ها رو بیشتر کرد.
آقای گراوند بدترین خیانت رو به بدنه دولت در استان کرد . کارمندان خانواده و بدنه دولت هستند و آقای گراوند دقیقا خانواده و بازوی اجرایی دولت رو ناراضی و ناامید کرد .
با سلام
خواهش می‌کنم به استاندار بوشهر بگید پنج شنبه ها را به حالت قبل برگردانده تعطیلی پنجشنبه برای کارمندان و خانواده هاشون خیلی مفید هست.
با تشکر
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار