نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آبان 1400 - 16:45

نوای جنوب:نیروهای آمریکایی مجددا با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.

نوای جنوب:نیروهای آمریکایی مجددا با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.


 

 : براساس اعلام صداوسیما، سپاه مانع از مصادره محموله نفت ایران توسط امریکا در دریای عمان شده است.

 شبکه خبر و خبرگزاری فارس درباره جزییات این حادثه گفته اند نیروی دریایی امریکا در دریای عمان نفتکش حامل نفت ایران را متوقف و نفت آن را با هدف مصادره به نفتکش دیگری منتقل می کند.

امریکا سپس این نفتکش را به سمت هدف تعیین شده خود هدایت می کند اما نیروی دریایی سپاه این نفتکش حامل نفت ایران را توقیف و به سمت آب های ایران حرکت می دهد. 

خبرگزاری های فارس و تسنیم گفته اند نیروی دریایی امریکا برای پس گرفتن نفتکش تلاش می کند اما با اقدامات سپاه موفق نمی شود.

جزئیات برخورد سپاه با ناوهای آمریکایی

زمان وقوع این اتفاق و جزییات بیشتری مانند ملیت نفتکش ها و محل دقیق حادثه اعلام نشده است. 

جزییات خبر براساس اعلام شبکه خبر این گونه است:

امریکا یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آبهای دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به نفتکشی دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آبهای سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود نیروهای سپاه ناکام ماندند.

نیروهای آمریکایی دوباره با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.

این نفتکش هم اکنون در آبهای سرزمینی ایران است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سپاه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار