نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 مهر 1400 - 00:26

نوای جنوب:اینک پس از گذشت یک سال تلاش بی‌وقفه در کنار همکارانم برای خدمت‌رسانی شایسته به شما شهروندان در جهت تحقق بخشیدن به خواسته ی بر حق شما که همانا داشتن شهری توسعه‌یافته و عزتمند ‌است، بر خود واجب می‌دانم تا بدین‌وسیله، فرصت را مغتنم شمرده و بزرگی و فرهنگ والایتان را ارج نهاده و از یکایک شما شهروندان عزیز تشکر کنم.

نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم*
*«و بگو پروردگارا مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده.» “سوره اسرا آیه 80*

با درود و سلام به ارواح پاک شهیدان
و با عرض سلام و احترام خدمت مردم عزیز و اندیشمند شهر آبپخش

اینک پس از گذشت یک سال تلاش بی‌وقفه در کنار همکارانم برای خدمت‌رسانی شایسته به شما شهروندان در جهت تحقق بخشیدن به خواسته ی بر حق شما که همانا داشتن شهری توسعه‌یافته و عزتمند ‌است، بر خود واجب می‌دانم تا بدین‌وسیله، فرصت را مغتنم شمرده و بزرگی و فرهنگ والایتان را ارج نهاده و از یکایک شما شهروندان عزیز تشکر کنم.
معتقدم رشد و توسعه شهر نه به دست مسئولین که باید به دست خود مردم شکل بگیرد؛ مسئولان پیش برنده کارها هستند ولی هدایت گران اصلی مردم‌اند.

ایمان راسخ دارم که اگر در این یک سال گذشته خدمتی در این شهر زیبا صورت گرفت مرهون همراهی، حمایت و نیک‌اندیشی شما همشهریان فرهنگ‌ساز است و من تنها مجری و خادم کوچک اراده‌ی قوی و مطالبات توسعه محور و درست شما بوده‌ام.

شما مردم فهیم به‌درستی آگاهید که غیرممکن است در این مدت زمان مسیر پرپیچ‌وخم اجرا، اشتباهی صورت نگرفته باشد، اما بنده ی حقیر به شما اطمینان می‌دهم که در هر مقطعی تمام تلاشم را کرده‌ام تا درست‌ترین تصمیم‌ها را بگیرم، بیشترین منافع را عاید شهر و مردم سازم و مدیریت شهری را عاری از حاشیه و در آرامش به پیش ببرم. از شما می‌خواهم تقصیراتم را ببخشایید و با سخاوتمندی همیشگی‌تان حلالم نمایید و از حسن نیت همیشگی و دعاهای خیرتان بنده را بی‌نصیب نگذارید.
فرصت را مغتنم شمرده و از خانواده های محترم شهداء، ایثارگران  و جانبازان گرانقدر، فرهنگیان و همه ی اقشار، که با همکاری و حمایت مداوم، شهرداری را در مسیر پر فراز و نشیب انجام وظایف خود یاری کردند، و لطف و همدلی کلیه همکاران زحمتکش شهرداری که برای توسعه و عزت شهرشان از هیچ تلاشی دریغ  نورزیدند و با حضور شبانه روزی، بخش درخشان و انکارناپذیری از این حماسه ی عظیم بوده و همواره یاری گر اینجانب بوده اند، سپاسگزاری نمایم.

جا دارد از اعضای محترم پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر نیز تشکر و قدردانی نمایم که کوشیدند مسیر دستیابی به تغییر و توسعه را برای شهرداری و مدیریت شهری هموار نمایند.
ضمن تشکر از جناب آقای عباسی منتخب مردم در شورای ششم بخاطر تلاشهای بی شائبه و همچنین حسن نیت و اعتماد مجدد به اینجانب، با تمام وجود آرزو می‌کنم اعضای محترم شورای اسلامی در دوره جدید نیز بتوانند فردی توانمندتر از اینجانب را برای سکان‌داری مدیریت شهری آبپخش انتخاب نمایند تا هرچه بیشتر بر عزت و اعتبار این شهر بزرگ بیفزایند و چهره‌ی زیبای آن را زیباتر از پیش نمایند.

*نیک میدانید که از ابتدای پذیرش مسئولیت از هیچ کوششی در جهت ایجاد فضایی توام با آرامش و همدلی در میان اعضای شورا دریغ نورزیده ام و همواره بر تنش زدایی در مدیریت شهری تاکید داشته ام. لذا ضمن تشکر از همه ی بزرگواران، برای تقویت فضای اتحاد و همدلی میان اعضای محترم شورا که یقینا خواسته ی قلبی همه ی ماست، انصراف خود را از «کاندیداتوری» شهرداری آبپخش در این مقطع اعلام می دارم و امیدوارم توجه خاص خداوند همواره شامل نگین سبز استان و مردمان پر مهرش باشد.*

و من یتوکل علی الله فهو حسبه


خدمتگزار شما
جعفر مهرآوران
۱۴۰۰/۷/۲۳



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مهراوران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار