نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 مهر 1400 - 17:03
ه مناسبت هفته نیروی انتظامی

نوای جنوب:  روز چهارشنبه مورخه ١٤٠٠/٧/٢١ دکتر سیاسی نژاد سرپرست بیمارستان با همراهی آقای تنگستانی جانشین سرپرست با حضور در محل فرماندهی شهرستان دشتستان با سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان دیدار و گفتگو کردند.

نوای جنوب:  روز چهارشنبه مورخه ١٤٠٠/٧/٢١ دکتر سیاسی نژاد سرپرست بیمارستان با همراهی آقای تنگستانی جانشین سرپرست با حضور در محل فرماندهی شهرستان دشتستان با سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار دکتر سیاسی نژاد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از تلاشهای ارزنده و عملکرد موثر ایشان و کلیه کارکنان نیروی انتظامی تحت امر وی در برقراری امنیت ،آرامش و نظم و همچنین پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر و تشکر نمود و گفتند که امنیت ،آسایش و نظم امروزه شهرستان مرهون همت ،عزم و تلاش مضاعف مجموعه خدوم نیروی انتظامی است و همه ما قدردان آنها بوده و هستیم .

در ابتدای این دیدار سرهنگ آراوند ضمن خوش آمدگویی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: دو نعمت که شکر آنها گزارده نمی شود امنیت و سلامتی هستند ، یادآور شدند که امنیت و سلامت دو مقوله به هم گره خورده هستند و باید از سوی مردم قدر دانسته شوند ولی متاسفانه این دو هروقت مورد تهدید واقع شوند بیشتر مورد متوجه قرار می گیرند همانطور که در این دوسال اخیر مقوله سلامت به واسطه اپیدمی کرونا تهدید شد و مردم بیشتر از پیش متوجه ارزش آن شدند.

سرپرست بیمارستان مهر با اشاره به همکاری بیمارستان مهر با سایر نهادها در راه اندازی بخش بستری موقت بیماران کرونایی در حسینیه اعظم برازجان در پیک پنجم کرونا این اقدام را یکی از خدمات طلایی و زرین در ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان دشتستان برشمردند و افزودند که این مهم جز با همدلی ،همراهی و هم افزایی مسئولین و نهادهای شهرستانی حاصل نمی شد.

دکتر سیاسی نژاد ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی فرمانده محترم و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان ،از تمامی حمایت ها و همکاری های مجموعه نیروی انتظامی با کادر درمان و سلامت به خصوص مجموعه بیمارستان مهر قدردانی نمودند و افزودند که مجموعه نیروی انتظامی در جریان اپیدمی کرونا نهایت هم افزایی را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با تشکر از زحمات کادر درمان و سلامت خصوصا پرسنل بیمارستان مهر در دوران اپیدمی کرونا خدمات و ازخودگذشتگی کادر درمان را جهادگونه دانستند و افزودند که با وجود تمامی سختی ها و محدودیت ها شرایط  را به خوبی مدیریت نمودند و جامعه همیشه قدردان زحمات و تلاشهای آنان بوده و هستند.ایشان یاد و خاطره شهدای سلامت به ویژه شهدای سلامت شهرستان را گرامی داشتند و بیان نمودند که از خودگذشتگی و فداکاریهای آنها برگ زرینی در کارنامه کادر درمان و سلامت خواهد بود.








 










کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار