نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1400 - 01:03
ارسالی شهروندان

نوای جنوب:این تغییر نوعی دهن‌کجی به مددجویان، مسئولان، بزرگان و مردم شهرستان دشتستان است که نظر آنها هیچ تاثیری در تصمیم‌گیری مدیران نداشته و علی‌رغم درخواست‌های مکرر، بی‌توجهی و بی‌اعتنایی نصیب آنها شده است.





نوای جنوب: (ارسالی شهروندان)غلامحسین قیطاس مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان با عملکرد درخشان و قابل‌توجه در شهرستانی که بیشترین تعداد جمعیت تحت پوشش استان را داشت، باعث رضایت‌مندی، تحسین و تمجید مددجویان، مردم و مسئولان در سطح شهرستانی و استانی شده بود.

طی هفته‌های اخیر و دنبال شنیدن زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر مدیریت کمیته امداد دشتستان، بسیاری از مددجویان و اهالی شهرستان دشتستان نارضایتی خود را از این مسئله اعلام کردند و بزرگان شهرستان، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و مسئولان شهرستان نیز خواستار پرهیز از این تغییر شدند ولی این تغییر بالاخره رخ داد.

این تغییر نوعی بی اعتنایی  به مددجویان، مسئولان، بزرگان و مردم شهرستان دشتستان است که نظر آنها هیچ تاثیری در تصمیم‌گیری مدیران نداشته و علی‌رغم درخواست‌های مکرر، بی‌توجهی و بی‌اعتنایی نصیب آنها شده است.

شاید این هم اثرات حضور مدیر غیربومی در استان بوشهر است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کمیته امداد

نظرات کاربران
سلام اتفاقا گردش نیروی انسانی ضروری ونیاز میباشد و آنهم اگر از استان عزیزمان بوشهر باشد که چه غیر بومی از نظر بنده در مرکز حمایتی گردش نیروی انسانی خوب هستش آنهم تجربه مناطق دیگر آورده میگردد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار