نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1400 - 12:59
با نزدیک شدن انتخابات

نوای جنوب: کسانی که از خط قرمز نظام اسلامی عبور کرده‌اند و سابقه شفاف و روشنی در فتنه‌ها ندارند نباید تائید صلاحیت شوند. افرادی که اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه ندارند و در عمل این را ثابت کرده‌اند شایستگی کاندیداتوری در انتخابات آینده را ندارند.





نوای جنوب:دکتر ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده دشتستان در مجلس:
 ضمن اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ ، در وهله اول باید انتخابات پرشور برگزار شود و دوم اینکه راه حل مسائل و مشکلات کشور، تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است و همه باید کمک کنند که دولت جوان حزب‌اللهی تشکیل شود تا کشور از دست غرب‌گرایان و لیبرال‌ها و عناصر سست‌بنیاد خلاص شود و مشکلات مردم حل شود. راه حل مشکلات کشور در داخل است.

 کسانی که از خط قرمز نظام اسلامی عبور کرده‌اند و سابقه شفاف و روشنی در فتنه‌ها ندارند نباید تائید صلاحیت شوند. افرادی که اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه ندارند و در عمل این را ثابت کرده‌اند شایستگی کاندیداتوری در انتخابات آینده را ندارند.

  انتخابات شوراها هم اهمیت بسیار زیادی دارد و مردم باید در این انتخابات دقت لازم را داشته باشند و به افرادی که هزینه‌های کلان می‌کنند و نیز به صاحبان زر و زور و قدرت رأی ندهند. شورا جای افراد فاسد و جای افرادی که دنبال کاسبی و پرکردن جیب خود هستند، نیست.

  به علت ضعف دولت دچار مشکلات بسیار زیادی شده‌ایم و امروز به خاطر تفکر غیر جهادی و غیرانقلابی وزارت نیرو تقریباً در همه نقاط کشور مشکلات آب شرب و آب کشاورزی داریم که منجر به ایجاد اختلاف و شکاف شده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار