نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1400 - 14:55

نوای جنوب: در آغازین روزهای سال نو و به منظور پیگیری امورات شهر وحدتیه، نشست اختصاصی مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با معاون عمرانی استانداری بوشهر برگزار گردید.

نوای جنوب: در آغازین روزهای سال نو و به منظور پیگیری امورات شهر وحدتیه، نشست اختصاصی مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با معاون عمرانی استانداری بوشهر برگزار گردید.

 به گزارش  روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست و جلسه اختصاصی که در آغازین روزهای سال نو ودر محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری برگزار گردید آقایان دکتر مهرداد ستوده معاون محترم امور عمرانی، مهندس حسین عباسی شهردار و کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه حضور داشتند.

 در ابتدای این جلسه آقایان کشاورز و عباسی با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه همچنین تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری ارزشمند مجموعه استانداری خصوصا معاونت عمرانی با مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه در طول سال گذشته در جهت اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی ورزشی و.... و پیمودن طریق توسعه و عمران شهر وحدتیه، خواستار استمرار همکاریها و تداوم همیاری ها گردیدند.

 شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه در ادامه این جلسه مهمترین مطالبه و درخواست خویش را به شرح ذیل مطرح نمودند:

اختصاص اعتبار لازم جهت تکمیل و بهره برداری از پارک بزرگ بهاران ( به وسعت ۲ هکتار ) با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصد*

اختصاص اعتبار لازم جهت اجرای پروژه مهم عمرانی خدماتی احداث جاده (پیاده راه) سلامت شهر وحدتیه که فاز مطالعاتی آن انجام گرفته است.*

 در پایان این جلسه دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز با تبریک متقابل ایام و اعیاد و تشکر از پیگیریهای مستمر و اقدامات مجموعه خدوم شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در طول سال گذشته،بر نگاه ویژه و توجه این معاونت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید نمودند.

  دکتر ستوده با مهم و پر اهمیت خواندن موقعیت جغرافیایی شهر وحدتیه و استقرار آن در مسیر ورودی و خروجی و محور مواصلاتی استانهای فارس،بوشهر و خوزستان ابراز امیدواری نمودند هرچه سریعتر اعتبارات لازم و مورد درخواست ، تخصیص پیداکرده و در آینده نزدیک شاهد تکمیل و اجرای پروژه های مد نظر باشیم.ایشان در همین ارتباط دستورات مقتضی و ویژه ای را نیز صادر نمودند.








کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار