نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1399 - 21:30

نوای جنوب:با حضور مسئولین شهرستان، بخش و شهر وحدتیه آئین انتصاب و معارفه یکی از بانوان فرهیخته شهر وحدتیه به سمت مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد برگزار گردید.

نوای جنوب:با حضور مسئولین شهرستان، بخش و شهر وحدتیه آئین انتصاب و معارفه یکی از بانوان فرهیخته شهر وحدتیه به سمت مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار گردید، آقایان شنان پور و نجفی رئیس و معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دشتستان،حاجب فرد بخشدار و حجت الاسلام کشاورز امام جمعه سعدآباد، عباسی شهردار و کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان و خانم کاووسی مشاور بانوان شهردار وحدتیه، باقرزاده معاون اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد،  شریفی شهردار و قلی زاده ریاست شورای اسلامی سعدآباد و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

در آغاز این آئین حاضرین و مسئولین امر ،طی سخنانی براهمیت و لزوم تلاش و همت همگانی جهت فرهنگ سازی، تولید فرهنگ،توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ خصوصا فرهنگ عمومی در سطح جامعه همچنین بر واجب بودن بهره گیری و استفاده ازتمامی قابلیتها، ظرفیتها،پتانسیل ها و توانمندی‌های فرهنگی، هنری،اجتماعی و .... در راستای توسعه مولفه های فرهنگی درسطح بخش فرهنگی سعدآباد تاکید نمودند.

درادامه آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان نیز در سخنانی ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از توجه وافر مسئولین به مقوله فرهنگ،خاطر نشان نمود: توسعه فرهنگی زیربنا و اساس سایر توسعه هاست. کشاورز ادامه داد یکی از مولفه های توسعه یافتگی از نظر و دیدگاه کارشناسان،میزان،نحوه و  نوع توسعه شاخص های فرهنگی در سطح جامعه است.ایشان با استقبال از این انتصاب و برشمردن خصوصیات مدیریتی و شخصیتی خانم کاووسی اظهار داشت: خانم کاووسی از فرهنگیان و صاحب نظران فرهنگی شهر وحدتیه هستند که سالهای متمادی شاهد فعالیت های فرهنگی و هنری ارزشمندی ازجانب ایشان درسطح شهر و بخش بوده ایم که مراتب تقدیر خویش را بابت تلاشهای ایشان اعلام میداریم. 

 سپس مهندس عباسی شهردار وحدتیه نیز با سخنانی از خدمات، همراهی ها و تلاشهای ارزشمند خانم کاووسی به عنوان مشاور امور بانوان شهردار وحدتیه و نقش به سزای وی در بازآفرینی نقش و جایگاه بانوان شهر تقدیر و تشکر نمودند.

 سرکار خانم فرشته کاووسی فرهنگی متعهد و مشاور امور بانوان شهردار وحدتیه و مسئول منصوب شده ی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد سخنران بعدی بودند که ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از حسن اعتماد و حمایت ارزشمند مدیرکل و مسئولان سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و شهرستان،فرماندار، بخشدار، امام جمعه، رئوسای شوراهای اسلامی شهرهای وحدتیه و سعدآبادو شهرداران تلاشگر،ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و سایر مدیران تقدیر و تشکر نمودند.

 خانم کاووسی با تاکید برصحت و تایید سخنان ایراد شده در خصوص اهمیت و اعتبار فرهنگ همچنین لزوم توسعه فرهنگی تصریح نمود دغدغه اصلی جامعه امروز ما بحث فرهنگ و تاثیر به سزای آن در امر توسعه و پیشرفت جامعه است. مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد یکی ازاهداف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را توسعه فرهنگی جامعه عنوان و اظهار داشت در طی این مسیر و تحقق این هدف آرماني استفاده از ظرفیتها و توانمندی‌های بانوان، مشارکت جوانان و بهره گیری از نظرات و دیدگاههای اندیشمندان، بزرگان و فرهیختگان میتواند تسهیل گر دست یابی به توسعه فرهنگی کشور عزیزمان باشد.

خانم کاووسی فرهنگی متعهد و معلم وحدتیه ای ادامه داد در جهت نیل به اهداف فوق برنامه ها و راهکارهایی تدوین گردیده که ان شاءالله با مشورت و تفکر جمعی فرهیختگان بخش کهن و فرهنگی سعدآباد بتوانیم گامی موثر در این مسیر برداریم.

در پایان خانم فرشته کاووسی حکم انتصاب خویش به سمت مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد را از دست مسئولین دریافت نمود























 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
بگونمایندگی های سعدآباد. شبانکاره. آبپخش. تنگ آرم رابه ثمرمی رساندی این یکی پیش کش
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار