نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 اسفند 1399 - 10:04

نوای جنوب:معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شش کتاب‌فروشی در بوشهر و هفت مرکز دیگر در شهرستان‌های استان در طرح زمستانه کتاب مشارکت دارند.

نوای جنوب: آنیتا مظفری بیان کرد: ۱۵ کتاب‌فروشی استان در طرح پاییزه کتاب امسال حضور داشتند که بیش از سه میلیارد ریال کتاب به فروش رفت.

او با اشاره به حضور ۱۳ کتاب‌فروشی استان بوشهر در طرح زمستانه کتاب عنوان کرد: شش کتاب‌فروشی در بوشهر و هفت مرکز دیگر در شهرستان‌های استان در این طرح مشارکت دارند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: تخفیف ۲۵ درصدی به خریداران از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح زمستانه کتاب است.

مظفری با اشاره به اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است ادامه داد: این طرح از ۹ اسفند آغاز شده و خریداران می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو طرح، کتاب‌ها را با یارانه ۲۵ درصدی دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه هر فرد می‌تواند با ارائه کد ملی خود، از یارانه‌ای که از طریق کتاب‌فروشی‌ها به افراد داده شده‌است، استفاده کند ادامه داد: مبلغ یارانه خرید کتاب یک ماه پس از اتمام طرح به کتاب‌فروش‌ها پرداخت می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کتاب

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار