نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1399 - 15:06

نوای جنوب:شش تبار میزان،نحوه و نوع عملکرد شهرداری وحدتیه را در بین سایر  شهرداریهای استان، شاخص و برتر ارزیابی و بیان نمود باتوجه به خدمات ارائه شده و عملکرد واقدامات صورت گرفته توسط شهردار موفق وحدتیه، آینده روشن و توام با پیشرفتی رابرای مهندس عباسی پیش بینی میکنم.*

نوای جنوب:ابراز رضایت مدیر کل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریهای وزارت کشور از عملکرد و اقدامات شهرداری وحدتیه*

🌀🔵 درجریان بازدید میدانی دکتر کوشش تبار از شهر وحدتیه مراتب ابراز رضایت مدیر کل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور از اقدامات و عملکرد شهرداری وحدتیه اعلام گردید.

🌀💢 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه، شهردار وحدتیه میزبان مهمان گرامی از وزارت کشور بودند.دکتر کوشش تبار مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری‌های وزارت کشور به همراهی مهندس بردستانی مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر و مهندس شفیع خواه کارشناس این دفتر با حضور مهندس عباسی شهردار وحدتیه، معاون و مدیران امور عمرانی و خدمات شهری شهرداری، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، کارشناسان بخشداری سعدآباد و مواهبی فرد مشاور امور جوانان شهردار از مراحل تکمیل واجرای پارک بزرگ گردشگری بهاران و کارگاه تولیدی سنگ شکن شهرداری بازدید میدانی نمودند.

🌀🔵 مهمانان و مسئولین گرامی در ابتدا از مراحل تکمیل،اجرا و روند پیشرفت عملیات عمرانی احداث پارک بزرگ و گردشگری بهاران شهر وحدتیه بازدید میدانی نمودند. در ابتدای این بازدید مهندس عباسی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین از مراحل مختلف اجرایی و فنی پروژه پارک بهاران گزارشی را ارائه نمودند.

🌀💢 شهردار وحدتیه با اشاره به کمبود بودجه و تخصیص اعتبارات لازم در سطح ملی و استانی، فعال بودن این پروژه مهم و زیربنایی که به وسعت ۲ هکتار درحال ساخت و احداث است را نشانه اوج تعهد،احترام و تکریم شهروندان توسط مجموعه مدیریتی شهر قلمداد نمودند و خواستار توجه بهتر و همکاری و مساعدت بیشتر مسئولین امر جهت تداوم و استمرار فعالیتهای عمرانی خدماتی به مردم فهیم وحدتیه گردیدند.

🌀🔵 مهندس عباسی از تعامل و همراهی ارزشمند مجموعه مسئولین خصوصا دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار، مدیر کل و کارشناسان دفتر شهری استانداری بوشهر با شهرداری وحدتیه تقدیر و تشکر نمودند.

🌀💢 در ادامه و پس از مشاهده بخش های مختلف درحال احداث پارک بهاران،دکتر کوشش تبار با تشکر از تلاش ها و زحمات گران سنگ شهردار، کارکنان شهرداری و همراهی شورای اسلامی شهر وحدتیه در احداث این پروژه زیربنایی و فعال و عملیاتی بودن مراحل اجرایی آن در این شرایط سخت تحریم همراه با کمبود اعتبارات را نشانه موفقیت مهندس عباسی وتکریم شان و منزلت شهروندان دانستند و ضمن ابراز رضایت کامل از عملکرد و اقدامات شهرداری وحدتیه ابراز عقیده نمودند: طراحی، نحوه اجرا و نوع مصالح بکاررفته در طول روند اجرای این پارک با پروژه های کلان شهرها و حتی پایتخت برابری می‌کند که این امر  نشانه عملکرد خوب و مفید شهرداری وحدتیه است. ایشان استفاده از مصالح سنگ شکن شهرداری و پشتیبانی این واحد تولیدی از پروژه های عمرانی سطح شهر را موید توسعه یافتگی و گام نهادن در مسیر طریق عمران و آبادانی شهر دانستند.

🌀🔵 *کوشش تبار میزان،نحوه و نوع عملکرد شهرداری وحدتیه را در بین سایر  شهرداریهای استان، شاخص و برتر ارزیابی و بیان نمود باتوجه به خدمات ارائه شده و عملکرد واقدامات صورت گرفته توسط شهردار موفق وحدتیه، آینده روشن و توام با پیشرفتی رابرای مهندس عباسی پیش بینی میکنم.*

🌀💢 سپس دکتر کوشش تبار و هیئت همراه در جریان بازدید میدانی از کارگاه تولیدی شن و ماسه و سنگ شکن شهرداری وحدتیه ضمن تقدیراز تلاشهای صورت گرفته و همت مجموعه مدیریتی شهر در جهت احداث و راه اندازی این واحد تولیدی طی سخنانی تصریح نمودند: مهمترین اصل بقاء و عامل موفقیت شهرداریها، درآمدزایی و ایجاد زمینه های درآمدی پایدار است. ایشان مهمترین وظیفه خادمین مردم در شهرداریها را ارائه خدمات صادقانه و بی منت همچنین تعهد و مسئولیت پذیری در دوران خدمت عنوان نمودند.

🌀🔵 دکتر کوشش تبار با ابراز رضایت کامل از راه اندازی، استمرار فعالیت، نحوه و میزان تولید این واحد تولیدی، برای شهردار و کارکنان سنگ شکن آرزوی توفیق روزافزون نمودند.

🌀💢 مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری‌های وزارت کشور در پایان به نشانه تشویق و ترغیب شهردار و مجموعه تحت امر از حمایت ویژه از شهردار و  تخصیص و اعطای اعتبارات بیشتر ازجانب سازمان مربوطه به شهرداری وحدتیه در راستای تسریع و شتاب در اجرای پروژه ها و جلب رضایتمندی شهروندان خبر دادند.































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار