نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1399 - 00:31

نوای جنوب:سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید برنامه‌هایی برای تقویت تیمش در نیم‌فصل دوم دارد و امیدوار است با این برنامه‌ها شرایط کامل عوض شود.

نوای جنوب:

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید برنامه‌هایی برای تقویت تیمش در نیم‌فصل دوم دارد و امیدوار است با این برنامه‌ها شرایط کامل عوض شود.

ب؛ فراز کمالوند بیان کرد: از شرایط ابتدای فصل همه مطلع هستند قصد ندارم تکرار مکررات کنم، اما با وجود همه محدویت‌ها و زمان کمی که در ابتدای فصل داشتیم سعی کردیم تیمی را راهی رقابت‌ها کنیم که در نیم فصل اول میانه‌های جدول قرار بگیریم و در نیم فصل دوم با تقویت تیم به دنبال سوق دادن تیم به رتبه‌های بالای جدول باشیم.

او ادامه داد: به هرحال مشکلات ما قابل پیش بینی بود زمان کم تمرینات پیش فصل و  نبود تمرینات بدنسازی باعث شد در همان ابتدای کار دو بازیکن کلیدی ما دچار مصدومیت رباط صلیبی شوند و تقریبا در هر بازی نیز با ۳ یا ۴ بازیکن مصدوم و غایب همراه بوده ایم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: هر چند از نتایج به دست آمده رضایت ندارم، اما بازیکنان تمام توان خود را در بازی‌ها گذاشته اند و برخی از آن‌ها با وجود مصدومیت در میدان مسابقه حاضر شده و با تمام وجود تلاش کرده اند.

کمالوند بیان کرد: با وجود همه مسائل تیم را در میانه جدول حفظ کرده و سعی کرده ایم فاصله امتیازات با تیم‌های بالای جدول زیاد نشود تا بتوانیم در نیم فصل دوم جبران مافات کنیم.

او در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل نیز اشاره کرد: تصمیم داریم تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم و در همین زمینه جابجایی‌هایی خواهیم داشت و با احتساب چند بازیکنی که از ما جدا شده اند، بین ۸ تا ۱۰ بازیکن در نیم فصل جدا و ۵ یا ۶ بازیکن جدید نیز برای تقویت تیم در پست‌های مورد نظر کادر فنی به تیم ملحق خواهند شد.

 سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد: حساسیت و نگرانی هواداران را درک می‌کنیم و بدانند که همه مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را برای رضایتمندی آن‌ها به کار می‌گیرند و امیدوارم با تقویت تیم در نیم فصل دوم خوشحالی این عزیزان دلسوز را فراهم کنیم.

کمالوند گفت: هواداران بهتر از همه شرایط این فصل را درک می‌کنند، ما زمانی کار را شروع کردیم که تنها دو هفته به آغاز مسابقات باقی مانده بود و از تیم فصل گذشته هم حتی یک بازیکن باقی نمانده بود و مجبور شدیم به عنوان آخرین تیم خودمان را آماده ورود به مسابقات کنیم. ان‌شاءالله تمام توان خود را می‌گذاریم تا بتوانیم شرایط را در نیم فصل دوم کاملا تغییر دهیم.

شاهین شهرداری بوشهر با ۱۶ امتیازی در جایگاه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فراز کمالوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار