نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 دي 1399 - 20:40

نوای جنوب:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بازگشایی مدارس در این شرایط نمونه عادی‌انگاری در برابر کرونا است که به دانش‌آموزان و جامعه آسیب وارد می‌کند، بنابراین تجدید نظر وزیر آموزش و پرورش در این تصمیم ضروری است.

نوای جنوب:آیت‌الله صفایی بوشهری در نخستین نماز جمعه سال ۹۹ شهر بوشهر که با رعایت دستورالعمل‌های بهدشتی برگزار شد با قدردانی از مدیریت جامعه در شرایط سخت داخلی و خارجی با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: در این شرایط سخت، مدیریت الهی، با بصیرت و اقتدار مقام معظم رهبری، مایه پیشرفت در همه عرصه‌ها و صیانت نظام اسلامی و عزت مسلمانان شده است.

وی همچنین از تلاش‌های انجام شده برای مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: خدمات کادر درمانی، پزشکی، پرستاری، گروه‌های جهادی، نهاد‌های انقلابی، قشر‌های مختلف مردم و خیران قابل تحسین و ستایش است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر ادامه فعالیت‌ها برای مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه عنوان کرد: خدمت به مردم نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه در این شرایط کرونایی کاری الهی است که باید کمک‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به گرانی کالا‌ها و اجناس ضروری در بازار و گلایه‌مندی مردم گفت: گرانی‌های کاذب و غیرحقیقی و کمبود برخی کالا‌ها در این شرایط سخت و اضطراب‌زا  سبب گلایه‌مندی شدید مردم شده که از مسئولان تقاضا می‌شود این گرانی‌های کاذب را مدیریت و کنترل کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، گرانی‌های کالا‌ها را به سبب سوء برنامه‌ریزی، نبود نظارت و نداشتن مدیریت کارآمد دانست و تاکید کرد: مسئولان باید هرچه زودتر گرانی کالا‌ها را کنترل و این  مشکل را حل کنند.

وی عنوان کرد: در این شرایط سخت که مردم با آن مقابله می‌کنند نباید علاوه بر این سختی‌ها مشکلاتی هم از سوی برخی‌ها ایجاد و سبب سخت‌تر شدن زندگی مردم شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، رعایت دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا را ضروری دانست و افزود: تقاضا می‌شود مردم با تمام وجود دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بهبود وضعیت کنونی باعث عادی‌انگاری نشود.

وی با اشاره به تصمیم آموزش و پرورش به بازگشایی برخی مدارس از اول بهمن ماه تاکید کرد: بازگشایی مدارس در این شرایط، نمونه عادی‌انگاری در برابر کرونا است که به دانش آموزان و جامعه آسیب وارد می‌کند، بنابراین از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود در بازگشایی مدارس از اول بهمن‌ماه تجدید نظر کند و تحصیل به مانند گذشته از طریق فضای مجازی دنبال شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه بیماری کرونا مدیریت شده و جلوگیری از شیوع آن ضروری است تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش با  تحصیل حضوری دانش آموزان برخی مدارس، این مسیر صحیح مقابله با کرونا را نشکند تا بیماری دوباره اوج نگیرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
امام جمعه بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار