نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 دي 1399 - 17:04

نوای جنوب: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از هم استانی‌‏ها انتظار است به میزان نیاز مصرفی خود روغن خریداری و از این طریق به تعادل موجودی این کالای اساسی در بازار کمک کنند.

نوای جنوب:

رئیس صمت بوشهر: مردم بیش از نیاز روغن نخرند: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از هم استانی‌‏ها انتظار است به میزان نیاز مصرفی خود روغن خریداری و از این طریق به تعادل موجودی این کالای اساسی در بازار کمک کنند.

 سید حسینی حسینی روز سه‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ماه‌های پایانی سال روغن تولیدی کارخانه‏‌های داخای قادر به تامین نیاز مناسب کشور است و در این زمینه جایی برای نگرانی پیرامون تامین روغن وجود ندارد.

وی بیان کرد: فروش اجباری سایر کالاها در کنار روغن تخلف است و در این زمینه علاوه بر خرده فروشان با شرکت‌های پخش متخلف نیز برخورد قانونی می‎شود.

حسینی ادامه داد: چهار کارخانه‎ها تولید روغن استان‎های همجوار بوشهر هر کدام سهمیه ۵۰۰ تنی روغن خام دریافت کردند که با این شرایط امید است با تولید و عرضه روغن در سطح بازار شرایط به وضعیت عادی باز گردد.

وی افزود: به غیر از این چند وقتی در اواسط آذر ماه که کمبود روغن محدود ایجاد شد، در مابقی روزها عرضه روغن مشابه سال قبل است و روزانه ۳۰ تن روغن علاوه بر سهیه فروشگاه‎ها وارد بازار این استان می‏‌شود.

حسینی گفت: بخشی از تقاضای موجود برای روغن غیرواقعی و بیش از میزان مورد نیاز مصرف و عرضه در استان بوشهر است.

وی اظهار کرد: در این ارتباط به شهروندان توصیه می‎شود روغن را به میزان نیاز خود خریداری کنند زیرا سهمیه فوق العاده استان می‎تواند نیاز مصرف کنندگان را تامین کنند.

حسینی تاکید کرد: همچنین برای صنف و صنعت نیز سهمیه جداگانه پیش بینی شده تا وضعیت بازار هر چه زودتر به ثبات برسد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
روغن خوراکی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار