نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 دي 1399 - 09:07
درجمع مردم روستای درودگاه

نوای جنوب:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با تفکری که داعش را نابود کرد، می‌توانیم داعش‌های طلاق، فقر، بیکاری، فساد و… را نابود و خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را آزاد کنیم.





نوای جنوب:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
*با تفکر سردار سلیمانی خرمشهرهای فرهنگی و اقتصادی قابل فتح است*
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با تفکری که داعش را نابود کرد، می‌توانیم داعش‌های طلاق، فقر، بیکاری، فساد و… را نابود و خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را آزاد کنیم.

ابراهیم رضایی در جمع اهالی روستای درودگاه اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل ولایت‌مداری بود و اگر بخواهیم مدیری در تراز انقلاب اسلامی را معرفی کنیم باید از شهید سلیمانی نام ببریم.

وی تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی همچنان باقی و پابرجا است و هر مسئول و مدیری که بخواهد در شأن مردم رفتار کند باید در مسیر تفکرات حاج قاسم سلیمانی حرکت کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از سردار سلیمانی نیازمند تفکر او هستیم، افزود: شهید سلیمانی اهل دنیاطلبی و سوءاستفاده و باندبازی نبود بلکه آن شهید بزرگوار اهل جهاد بود و شبانه روزی کار می‌کرد.

وی تصریح کرد: مدیری که نمی‌تواند شبانه‌روزی برای مردم کار کند نباید مسئولیت بگیرد. استانداری که به هنگام سیل به خارج از کشور سفر می‌کند و مدیری که در وقت اداری دنبال تفریح و رفاه است به درد مسئولیت نمی‌خورد.

رضایی ادامه داد: شهید سلیمانی از این جنس نبود. سخت‌ترین و خطرناک‌ترین کارها را می‌کرد و ابایی نداشت. او اهل آقازاده بازی نبود.

وی افزود: تفکر شهید سلیمانی باید در حوزه‌های مختلف وارد شود و نباید فقط در حوزه دفاعی متوقف شود. هر جایی که امور مردم با تفکر شهید سلیمانی پیش رفته است، به موفقیت رسیدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه مشکلات ما در نوع و تفکر مدیران است. معلوم است که مدیر هزار میلیاردی نمی‌تواند مشکلات مردم روستاها را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیری که خانواده‌اش در خارج از کشور هستند و خودش دوتابعیتی است نمی‌تواند وضعیت پول ملی را بهبود ببخشد، اظهار داشت: نتیجه اینگونه مدیریت‌ها این می‌شود که مردم زیر فشار اقتصادی له می‌شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر سال ۹۲ که سند اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد، این سند محقق می‌شد در این سال‌های اخیر این همه مشکل نداشتیم، این همه بیکار نداشتیم و فشار اقتصادی نداشتیم.

وی تاکید کرد: با تفکری که داعش را نابود کرد، می‌توانیم داعش‌های طلاق، فقر، بیکاری، فساد و… را نیز نابود کنیم و خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را آزاد کنیم.

رضایی در مورد سوالی که چرا این همه از رئیس جمهور انتقاد می‌کنید گفت: ما مشکل شخصی با آقای روحانی نداریم؛ ریشه مشکلات کشور را نوع مدیریت و تفکر مدیریتی ایشان می‌دانیم.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد افزود: سرباز ولایت و نوکر این مردم هستیم و هیچ گاه از پیگیری مطالبات مردم و بیان مشکلات آنها کوتاه نخواهیم آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با هیچ مدیری بر سر مشکلات مردم تعارف نخواهیم داشت و با جدیت پیگیر رفع مشکلات و نیازهای مردم هستیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار