نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 آبان 1399 - 17:32
روز گذشته:

نوای جنوب:دکتر ابراهیم رضایی در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با معاون اول رئیس جمهور به برخی از مشکلات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم به شدت تحت فشار هستند و حال و روز خوبی ندارند.

نوای جنوب:دکتر ابراهیم رضایی در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با معاون اول رئیس جمهور به برخی از مشکلات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم به شدت تحت فشار هستند و حال و روز خوبی ندارند.

🔹وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات کشور راه حل دارند، تصریح کرد: راه حل مسائل و مشکلات کشور در داخل است و شرط آن اتحاد و همدلی و وحدت مسئولان به اضافه کار جهادی و شبانه‌روزی است.

🔹 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه کشور دچار مشکلات مالی و اقتصادی است ولی همه مشکلات هم مالی و اقتصادی نیست؛ مسائلی مثل فساد اداری، مدیریت مقابله با کرونا، توزیع بودجه و . . . مسائلی است که می‌توان با تدبیر و مدیریت صحیح آنها را رفع کرد.

🔹 وی ادامه داد: متاسفانه در مورد بودجه و توزیع آن اغلب در مرکز کشور تصمیم‌گیری می‌شود بدون توجه به اینکه در دوردست‌ها چه می‌گذرد و مردم شهرها و روستاهای مختلف با چه مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

🔹رضایی افزود: برخی از دستگاه‌ها که در استان‌ها فعالیت می‌کنند توجهی به مسائل استان ندارند. صنعت نفت یک استان برای خودش در استان بوشهر ایجاد کرده و پاسخگوی استان بوشهر نیست. متاسفانه شاهد سرکشی صنعت نفت در استان بوشهر هستیم.

🔹وی با بیان اینکه همه ما به عنوان مسئول در مقابل مردم تعهد داریم، تصریح کرد: همه مسئولان باید پاسخگو باشند و فکری برای رفع مسائل و مشکلات مردم بکنیم.

🔹نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مسائل شهرستان بیان کرد: دشتستان از محروم‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر است و مردم دچار مشکلات زیادی هستند خصوصا در حوزه اشتغال. این شهرستان به جز یک کارخانه سیمان صنعت قابل توجهی ندارد. باید فکری به حال این شهرستان شود.

🔹وی با ارائه پیشنهاد ایجاد شهرک تخصصی خرما به عنوان یکی از راهکارهای توسعه اشتغال در شهرستان، ادامه داد: توسعه صنایع انرژی‌بر از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند زمینه توسعه اشتغال را در این شهرستان فراهم سازد.

🔹رضایی به سد دالکی و بزرگراه‌های دالکی - کنارتخته، و اهرم - برازجان - گناوه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها تخصیص یابد و شاهد تکمیل آن باشیم.

🔹وی بیان کرد: شهرستان‌های دشتستان و جم فاصله اندکی با مرز دریایی دارند و باید حق مرزی به کارکنان دولت در این دو شهرستانِ استانِ مرزی بوشهر نیز اختصاص یابد.






























کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار