نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 آبان 1399 - 22:45

نوای جنوب:بارش باران پاییزی در بوشهر ضمن طراوت هوای این شهر آبگرفتگی معابر و برخی خیابان‌های این شهر در پی داشت.

نوای جنوب:بارش 41 میلیمتری باران در بوشهر از ساعت یک بامداد تا پیش ازظهر امروز ادامه داشت که ضمن طراوت و زیبایی بخشیدن به هوای این شهر سبب آبگرفتگی معابر و برخی خیابان‌های این شهر شد و مشکلاتی را برای تردد شهروندان ایجاد کرد.

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری بوشهر با بیان اینکه قبل از بارندگی تیم‌های خدمات شهرداری آماده باش بودند اظهار داشت: 50 نفر از  تیم‌های خدمات شهری، سازمان پسماند، فضای سبز، آتش نشانی و شهرداری مناطق مختلف بوشهر برای رفع مشکلات و هدایت آبگرفتگی‌ها خدمات‌رسانی کردند.

ایمان چارکی با بیان اینکه آبگرفتگی در چند نقطه شهر بوشهر ایجاد شد افزود:سال قبل در نقاطی که به سبب بارندگی، آبگرفتگی می‌شد با اجرای طرح‌های عمران شهری امسال ایجاد نشد ولی برخی نقطه شهر بوشهر از جمله جاده نیروگاه اتمی، سه راهی خیبر عاشوری و خیابان خبرنگار آبگرفتگی ایجاد و با تلاش نیروهای شهرداری در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

وی، با اشاره به لایروبی کانال‌های دفع آبهای سطحی در شهر بوشهر تصریح کرد:  کم عرضی کانال‌های دفع آبهای سطحی، ظرفیت دفع همزمان آبهای روان ناشی از بارندگی ندارد به همین سبب لازم است توجه ویژه‌ای به توسعه این کانال‌ها شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر با بیان اینکه در برخی کانال‌های دفع آبهای سطحی، تاسیسات زیرزمینی مربوط به دستگاه‌های ارتباط مخابراتی قرار گرفته است گفت: این تاسیسات در عرض کانال‌ها قرار دارد و مشکلاتی در دفع سریع آبها ایجاد کرده است.

چارکی، دفع آبهای سطحی هنگام مد دریا را مشکل‌ساز دانست و بیان کرد: بارش باران بامداد امروز همزمان با مد دریا همراه بود که با تلاش کارکنان شهرداری در مدت نیم ساعت آبهای سطحی دفع شد.

وی، شکسته شدن شاخ‌های درختان را از دیگر موارد در هنگام بارش باران و وزش باد در شهر بوشهر دانست و افزود: در بارش باران امروز خسارت مالی و یا تلفات جانی ایجاد نشد و اکنون کارکنان شهرداری بوشهر در حالت آماده باش قرار دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر با تاکید بر تکمیل کانال دفع آبهای سطحی در جاده نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: اکنون حدود 400  متر کانال دفع آبهای سطحی در این جاده ایجاد شده که باید با تامین اعتبار توسعه یابد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابگرفتگی معابر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار