نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 مهر 1399 - 22:24

نوای جنوب:اینجانب بر خود فرض میدانم روز هفتم مهرماه که به نام روز ملی آتش‌نشانی نامگذاری شده است را به حضور همه‌ی همکاران عزیز و پرتلاشم در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان تبریک عرض نموده، برای این مردان دریادل در راه خدمت به مردم شریف و نجیب برازجان و دشتستان بزرگ توفیق روزافزون آرزو می‌نمایم.

 

 




نوای جنوب:
آتش‌نشانی، نه تنها یک شغل بلکه جلوه‌ای از ایثار است.

شغلی که حتی اگر با علاقه به آن وارد نشده باشی اما وقتی در موقعیتش قرار می‌گیری، نه تنها فکر و توان بدنی خود را باید برای خدمت به خلق به کار ببندی بلکه قلب و روحت نیز در راه تلاش برای انجام خدمتی موثر درگیر کاری می‌شود که معمولا خطر کردن را در دل خود دارد! زیرا وقتی جان عزیزت را در کف دست میگیری و ایثارگرانه به دل حادثه میزنی، هیچ موتور محرکه‌ای جز عشق نمی‌تواند تو را به پیش‌رفتن وادار کند...
شاید یکی از دلایلی که شغل شریف آتش‌نشانی را با ایثارگری و عاشقی عجین میدانند هم همین باشد!
اینجانب بر خود فرض میدانم روز هفتم مهرماه که به نام روز ملی آتش‌نشانی نامگذاری شده است را به حضور همه‌ی همکاران عزیز و پرتلاشم در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان تبریک عرض نموده، برای این مردان دریادل در راه خدمت به مردم شریف و نجیب برازجان و دشتستان بزرگ توفیق روزافزون آرزو می‌نمایم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار