نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1399 - 12:00
در پی مطلبی در خصوص استیضاح شهردار برازجان

نوای جنوب:در پی درج مطلبی در یکی از رسانه های شهرستان دشتستان در خصوص تصمیم شورای شهر و یا تعدادی از اعضاء شورای شهر برازجان مبنی بر استیضاح شهردار برازجان ساحل تنگستانی رئیس شورای شهر برازجان پاسخی به این مطلب ارسال نمود که نسخه ای از آن در اختیار نوای جنوب قرار گرفت





 

نوای جنوب: پی درج مطلبی در یکی از رسانه های شهرستان دشتستان در خصوص تصمیم شورای شهر و یا تعدادی از اعضاء شورای شهر برازجان مبنی بر استیضاح شهردار برازجان ساحل تنگستانی رئیس شورای شهر برازجان پاسخی به این مطلب ارسال نمود که نسخه ای از آن در اختیار نوای جنوب قرار گرفت

سلام علیکم
 احتراماً به دنبال انتشار مطلبی  مبنی بر  استیضاح و استعفای شهردار برازجان از طریق یک منبع آگاه،اعلام می نماید این مطلب غیر واقعی بوده و انتشار آن شایسته نیست  و انتظار می رفت حداقل قبل از انتشار اینگونه اخبار از رئیس و سخنگوی شورا استعلام می شد.
با توجه به اینکه تاکنون  هیچکدام از اعضای شورا طرح سوال و یا درخواست استیضاح شهردار را به  رئیس شورا تحویل نداده‌اند، انتشار اینگونه مطالب می تواند موجب تشویش اذهان عمومی و اختلال در روند مدیریت شهری ایجاد نماید ،ضمن اینکه طی سه هفته اخیر و پس از شروع هیئت رئیسه سال چهارم، شهردار و معاونین در جلسات شورای شهر و کمیسیون‌ها حضور یافته و همکاری مجموعه شهرداری و شورا حتی بیشتر و بهتر از قبل نیز بوده است.

لذا اینجانب با اذعان به اینکه طرح سوال و حتی استیضاح شهردار از اختیارات  قانونی اعضای شوراست اما اعلام می نمایم انتشار اخبار به این سبک کمکی به مجموعه مدیریت شهری، شورا ومردم عزیز این دیار نخواهد کرد.

همچنین یادآور می شود هیچ شخص یا مقامی در شهرستان یا استان اجازه دخل و تصرف در تصمیمات  شورا را ندارد و تمام اعضا جایگاه حقوقی و کاملا مستقلی دارند وتابع تصمیمات خارج از شورا نخواهند بود .

ساحل تنگستانی
رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ساحل تنگستانی

نظرات کاربران
سلام. جناب بهنام عزیز سوال کردن در روال اداری چیزی عادی هست. شورای شهر مقام ناظر بر شهرداری هست و باید از شهردار و شهرداری سوال کند اگر سوال نکند جای شک و تردید بر تبانی های پشت پرده باید بکنیم. اگر شما مدیر اداره ای بودی آیا از معاونانت سوال نمی گرفتی که چیکار می کنید؟ فلسفه ی تشکیل شوراها همین هست و قانون هم به شوراها اختیار داده است مگر شما مخالف هستید با اجرای قانون... برادر بزرگوار اگه عضوی از شورا از شهرداری سوال می کند یعنی در کارش رفاقتی ندارد یعنی مصلحت اندیشی ندارد .
پاراگراف اخر رو‌ به لحاظ قانونی درست اشاره فرمودید، اما ایا ای کاش بیان نمیکردید. چون ممکنه مخاطبان این لحن و بیان شما را یک نوع دهن کجی محسوب کنند.
ای کاش اون مشاورانی که برای شما مصاحبه و‌ متون خبریتون رو اماده میکنن، قدری در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.
خانم تنگستانی مردم شهردار رو دوست دارن و ‌هیچوقت فراموش نمیکنن که شما و اقای نیکنام در سال دوم شورا ۷۲ سوال رو بعنوان شروع مرحله استیضاح از ایشون مطرح کردید و اقای مصدق با چه قدرتی از سوالات شما حمایت میکرد و خدا میداند در ان جلسه به شهردار چقد بی احترامی شد. اون زمان رای کافی نداشتید و خانم حسینی و‌اقلی بنافی حمایت نکردند، وگرنه شهردار همون زمان استیضاح می شد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار