نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 شهريور 1399 - 11:44

نوای جنوب:هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان ظهر روز دوشنبه راس ساعت دوازده در محل شورای شهر با حضور شش عضو برگزار گردید.

نوای جنوب:هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان ظهر روز دوشنبه راس ساعت دوازده در محل شورای شهر با حضور شش عضو برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه مهندس تنگستانی رئیس شورا طبق قانون به تمام اعضا 10 دقیقه اجازه نطق پیش از دستور داد که اعضا در باره‌ی مسائل روز شهر و مدیریت شهری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که آقای بنافی در نطق پیش از دستور خود به موضوعاتی همچون ساماندهی تابلوها تبلیغات شهری و تابلو تبلیغاتی اصناف ، سازماندهی دکه ها ، عدم پرداخت بیمه تعدادی از کارگران شهرداری و حسابرسی مالی شهرداری مطرح  کردند. همچنین آقای مصدق در نطق پیش از دستور خود پیشنهاداتی در راستای معرفی هرچه بیشتر مشاهیر و مفاخر و نویسندگان بومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی تعدادی  از آثار نویسندگان بومی را معرفی نمودند.
وی هدف از تشکیل کارگروه فرهنگی را مجددا توضیح داد که تقویم برنامه سالانه فرهنگی و تهیه نقشه فرهنگی باید در اولویت اقدامات این کار گروه باشد. ایشان همچنین پیشنهاد داد که  کارگروه فرهنگی و اجتماعی به تصویب اعضا شورا برسید تا جایگاه آن تثبیت گردد.
وی از پارک خودرو های سنگین در معابر شهری انتقاد کرد و در ادامه به وضعیت پیش آمده در حوزه ارزش افزوده بیان نمود  شهرداری با توجه به ظرفیت های موجود شهری و پتانسیل خود لایحه‌ی افزایش درآمد های داخلی را توسط کارشناسان تهیه و تنظیم و جهت بررسی به کمیسیون اداری و مالی ارسال نماید.

 در ادامه معینی‌پور مسئول نمایندگی جنوب ‌گاز شهرستان دشتستان که به جلسه شورا دعوت شده بود در این جلسه حضور یافت .تنگستانی رییس شورا ضمن خوش آمدگویی به ایشان سوالاتی را مبنی بر کمبود گاز ال‌پی‌جی در سطح شهر  مطرح نمود و در ادامه معینی پور با بیان اینکه مشکل سراسری است و دلایل عمده ای دارد عنوان نمود کاهش تامین گاز در سطح کشور، صادرات گاز و مشکلات در مبدا بارگیری دست به دست هم داده‌ که این مشکلات بوجود آید و این موضوع صرفا مشکل شهرستان نیست و این شرکت توانایی بالایی برای تامین کپسول جنوب گاز دارد بطوری که 85% گاز ال پی جی شهر برازجان و شهرستان دشتستان را این شرکت تامین می کند
معینی پور اضافه کرد؛۲۲ نماینده در سطح برازجان فعال هستند و به مردم خدمت می کنند وی افزود: توزیع کپسول درب منازل از اولویت های ما بوده است و بهترین راه‌حل برای جلوگیری از بروز کمبود کپسول توزیع الکترونیکی گاز مایع و اشتراک می باشد .
مسئول نمایندگی جنوب گاز در شهرستان اظهار داشت که ماهیانه ۲۰۰۰ تن گاز را در سطح شهرستان و حتی فراتر تقسیم می کنیم و بیش از ۲۰۰۰ کارت اشتراک داریم که به مردم شریف برازجان درب منزل خدمت رسانی می کنیم .
در ادامه نوید متین نائب رئیس شورا از دغدغه مندی شورا نسبت به این موضوع عنوان نمود پیگری کار مردم از اولویت های ما است ما به عنوان نمایندگان مردم همیشه در کنارشان خواهیم ماند و از حقشان دفاع خواهیم کرد و امیدواریم شرکتهای توزیع گاز در سطح دشتستان این مشکل را برطرف نمایند .
دراخر نیز جناب معینی پور ضمن تشکر از اعضای شورا پیرامون دعوت به جلسه وحساسیت شورای شهر برازجان به این موضوع اظهار داشتند تمام پیشنهادات و انتقادات  شورای شهر به سمع و نظر مسیولین شرکت جنوب گاز استان برساند و در صدد برطرف کردن مشکلات بر آیند .
در ادامه جلسه شورا اسلامی شهر برازجان وارد بحثهای تخصصی شد و مصوباتی داشت که این مصوبات پس از تایید هییت تطبیق فرمانداری شهرستان دشتستان به آگاهی مردم عزیز شهر برازجان خواهد رسید .













کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار