نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1399 - 14:24

نوای جنوب: فرمانده انتظامی گناوه گفت: ۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۴ ماه نخست امسال توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر واحدهای انتظامی و مشارکت و نقش آگاهی مردم کشف و ضبط شد.

نوای جنوب:سرهنگ حسین احمدی در جمع خبرنگاران این شهرستان  بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار  اعلام کرد: در این مدت یک باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شد و ۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی اظهارداشت: با اقدام عوامل انتظامی، نقش معاونت اجتماعی انتظامی در هشدارهای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی، همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها و اصحاب رسانه ، انواع وقوع سرقت ها  در ۴ ماه نخست امسال  ۲۹ درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده توسط پلیس آگاهی و تجسس کلانتری و دیگر بخش های انتظامی در این مدت  ۹۱ درصد از سرقت ها منجر به کشف شده است.

احمدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با ارایه خدمات فرهنگی پلیس راهور از قبیل توزیع بروشور در بین رانندگان، نصب بنر آموزشی در سطح شهر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای رانندگان موتورسیکلت، مربیان آموزشگاه و رانندگان خودروهای دولتی تصادفات منجر به فوت ۷۵ درصد و جرح ۵۰ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی گناوه  با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این نیرو پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم است، بیان کرد: دایره مشاوره کلانتری به تعداد ۶۰۲ شهروند خدمات روان شناسی و مشاوره ای رایگان ارایه کرد.

وی گفت:  در این حوزه با آموزش مهارت های زندگی باهدف ارتقای تاب آوری شهروندان و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم ، گام‌های موثری برداشته شده است که  آمار ۸۹ درصدی صلح و سازش پرونده های ارجاعی به این دایره گواه آن است.

احمدی افزود: در اجرای مصوبه های ستاد مبارزه با کرونا و همکاری با مدافعان سلامت، ۵ ایستگاه بازرسی موقت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان در  ابتدای شیوع این ویروس منحوس مستقر شد.                                                                                         

فرمانده انتظامی گناوه گفت:همکاری  با مجموعه بهداشت ودرمان در انجام بازرسی و برخورد با صنوف متخلف، همکاری با شهرداری در ممانعت مسافرین غیربومی به سطح  شهر، برخورد با سودجویان اقلام بهداشتی، اهتمام جدی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط کارکنان ناجا و ملزم کردم مراجعین به استفاده از ماسک در مراجعه به مقرهای انتظامی از عمده  فعالیت های این فرماندهی در شرایط کرونایی بوده  است.

شهید " محمود صارمی " خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) در سال ۱۳۷۵به افغانستان اعزام شد و درمدت حضور خود در این کشور با احساس مسئولیت در قبال درد و رنج مردم ستمدیده آن کشور  از لحظات سخت و تاسف آور جنک و بی خانمانی دراین کشور خبر و گزارش تهیه کرد.

شهید صارمی در ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۷۷ به همراه ۹ دیپلمات ایرانی توسط نیروهای طالبان در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و به همین مناسبت روز ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار