نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1399 - 17:33

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با حضور در سامانه ارتباط دولت و مردم سامد به شماره ۱۱۱ پاسخگوی مستقیم سوالات مردمی بود.

 





نوای جنوب: 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با حضور در سامانه ارتباط دولت و مردم سامد به شماره ۱۱۱ پاسخگوی مستقیم سوالات مردمی بود.

در این ارتباط تلفنی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید عبدالحمید حمزه‌پور پاسخگوی مسائل و مشکلات مشترکان آب روستایی و شهری در نقاط مختلف استان بود.

در این ارتباط تلفنی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی اظهار داشت: مدیریت مصرف آب نقش مهمی در توزیع مناسب آب در نقاط مختلف دارد و در این راستا امسال توجه ویژه‌ای به کاهش هدررفت آب شده است.

حمزه‌پور اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن را مورد اشاره قرار داد و گفت: اکنون اجرای طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر افزایش یافته که امسال تعدادی از آنها وارد مدار تولید می‌شود.

وی افتتاح طرح آب شیرین‌کن لاور ساحلی را مورد اشاره قرار داد و افزود: با افتتاح این پروژه مشکلات آبرسانی روستاهای محروم دشتی برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در این برنامه درخواست‌های مطرح شده را از سوی عموم مردم مورد توجه قرار داد و پاسخ‌های لازم ارائه کرد.

کمبود آب در برخی روستاها، حل مشکل جیره‌بندی آب در نقاط مختلف و نوسازی شبکه آبرسانی از جمله مسائل مطرح شده از سوی مردم در سامانه الکترونیکی سامد بود.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار