نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مرداد 1399 - 19:35
با حضور در گلزار شهدای گناوه

نوای جنوب:مجاهدت و ایثار خود جان بسیاری از انسانها را نجات می دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و فقدان این عزیزان آسیب و لطمه جدی به خدمات حوزه سلامت وارد می کند.





 

نوای جنوب:مدیر و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در گلزار شهدا گناوه و قرائت فاتحه بر سر تربت پاک شهیده زهرا عبدالهی اولین بانوی شهید مدافع سلامت استان نسبت به مقام والای ایثارگر راه خدمت ادای احترام کردند.
دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در این مراسم با اشاره به خدمات ارزشمند شهیده راه سلامت گفت :از دست دادن کسانی که با تخصص ، مجاهدت و ایثار خود جان بسیاری از انسانها را نجات می دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و فقدان این عزیزان آسیب و لطمه جدی به خدمات حوزه سلامت وارد می کند.
دکتر نویدی فرد جایگاه شهیدان راه سلامت را رفیع دانست و گفت: بی تردید نام و یاد شهدای سلامت و خاطره از خود گذشتگی و ایثار آنان همانند سایر شهدای ایران اسلامی در اذهان مردمان قدرشناس این سرزمین ماندگار خواهد ‌ماند.
مدیر درمان تامین اجتماعی افزود: امیدواریم که با رعایت موارد بهداشتی و جدی گرفتن مخاطرات ویروس کرونا دیگر شاهد از دست دادن هیچ هموطنی به خصوص تلاشگران حوزه سلامت نباشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار