نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 تير 1399 - 15:51

نوای جنوب:در جلسه ای در محل فرماندهی پایگاه ششم شکاری بوشهر مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاونین و کارشناسان ستاد و رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه هوایی با امیر فرماندهی پایگاه ششم شکاری بوشهر دیدار و گفتگو نمودند.

نوای جنوب:در جلسه ای در محل فرماندهی پایگاه ششم شکاری بوشهر مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاونین و کارشناسان ستاد و رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه هوایی با امیر فرماندهی پایگاه ششم شکاری بوشهر دیدار و گفتگو نمودند. در جلسه ای در محل فرماندهی پایگاه ششم شکاری بوشهر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاونین و کارشناسان ستاد و دکتر نکونام رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه هوایی با امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار دکتر نویدی فرد با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های انجام گرفته در سازمان به موارد انجام گرفته در بخش درمان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مدیرعامل محترم و مجموعه سازمان بدهی های مراکز درمانی دانشگاه علوم پرشکی به روز شده و اکنون سعی و تلاش مدیرعامل محترم برای مراکز غیر دانشگاهی نیز برای به روز کردن آن می باشد.

در این دیدار دکتر نویدی فرد با یاد شهدای دفاع مقدس گفت: نقش پررنگ پایگاه ششم شکاری در دفاع مقدس و امنیت کشور و رشادت های خلبانان رشید این پایگاه هیچ گاه از خاطر ملت شریف ایران نمی رود و از این بابت یاد و خاطره همه آن عزیزان را همیشه گرامی می داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد خوب بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه ششم شکاری در همکاری با مدیریت درمان گفت: ما قدردان زحمات خوب همکارانمان در بیمارستان امیرالمومنین (ع) می باشیم و تمام سعی و تلاشمان برای ایجاد تعامل هرچه بهتر فرماندهی با پایگاه هوایی در حوزه درمان خواهد بود.
در این دیدار امیر سرتیپ طالب زاده با اشاره به تلاش کادر درمانی در مبارزه با کرونا از پرسنل زحمتکش در تامین اجتماعی در بخش درمان تشکر و قدردانی به عمل آورد و گفت: نیروی انسانی متعهد و از خودگذشتگی نیروهای درمانی راز موفقیت کشور در مهار کرونا ویروس می باشد.
وی همچنین با اشاره به تعامل خوب فیمابین بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گفت: در بحث درمان همیشه تعامل خوبی بین بیمارستان امیرالمومنین و مدیریت درمان وجود داشته که اکنون نیز این تعامل بیش از پیش برقرار می‌باشد.

 

 

 

دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان با امیر فرماندهی پایگاه ششم شکاری بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار