نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1399 - 22:52

نوای جنوب:حالا در قرارگاه عید سعید فطر، اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف و خداجوی برازجان مراتب تبریک صمیمانه‌ی خود را به محضر همه‌ی شما همشهریان عزیز برازجانی‌ام تقدیم می‌نمایم و توفیق روزافزون همه‌ی شما را از درگاه حضرت حق خواستارم.








 

نوای جنوب:رمضان، ماه نزول قرآن، ماه معرفت و رحمت، ما عشق و دلدادگی، ماه عبودیت و ماه توشه برداشتن از خوان پر از سخاوت خداوندی است.
خداوند رحمان را هزار هزار شکر که عمر و توفیق داد تا رمضانی دیگر در طریق بندگی‌اش قدم برداریم و در هوای جانفزای لیالی قدر جانی تازه کنیم.
اینک رمضان عزیز رخت سفر می‌بندد تا سالی دگر که آیا لیاقت و حیات داشته باشیم طعم عاشقی را در کوچه‌باغ‌های خوش‌عطر شب‌ها و روزهایش قدم بزنیم یا تقدیرمان چیز دیگری باشد...
شکر و صد شکر که افسوسِ وداع ماه میهمانی خدا با سلام عاشقانه‌ی عید مومنین و خداجویان همراه می‌شود و جان‌های بیقرار، در ایستگاه فطر، عاشقانه سر بر خاک بندگی ساحت ربوبی‌اش می‌ساید.
حالا در قرارگاه عید سعید فطر، اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف و خداجوی برازجان مراتب تبریک صمیمانه‌ی خود را به محضر همه‌ی شما همشهریان عزیز برازجانی‌ام تقدیم می‌نمایم و توفیق روزافزون همه‌ی شما را از درگاه حضرت حق خواستارم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار