نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1399 - 21:08

نوای جنوب:این اظهارنظر رییس جمهور در شرایطی مطرح شده که تا امروز آمار مبتلایان بوشهر به 125 نفر رسیده و از این تعداد 8 نفر هم فوت شده اند.

نوای جنوب: کیانوش جهانپور در نشست خبری ظهر 17 فروردین که بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، افزود: ممکن است بین وضعیت زرد و قرمز تفاوت‌هایی در استان‌ها وجود داشته باشد. نه تنها در ایران، بلکه در هیچ جای جهان هم نمی‌شود چنین چیزی را در حال حاضر اعلام کرد.

امروز حسن روحانی رییس جمهوری در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت استان های بوشهر و هرمزگان را سفید توصیف کرده و گفته بود: مدارس تا آخر فروردین تعطیل است. البته در استان‌هایی که وضعیت سفید است می‌توانند کار خود را شروع کنند و مشکلی ندارند مثل استان بوشهر که مسئولان همان استان می تواند در این زمینه تصمیم گیری کند.

این اظهارنظر در شرایطی مطرح شده که تا امروز آمار مبتلایان بوشهر به 125 نفر رسیده و از این تعداد 8 نفر هم فوت شده اند. براساس اظهارنظر رییس دانشگاه علوم پزشکی، با توجه به فعال شدن بیماریابی در مناطقی که سابقه بیشتری از نظر کرونا داشته اند، احتمال افزایش بیماران استان در روزهای آینده وجود دارد.

ساعتی پیش عباس برزگرزاده مدیرکل حوزه استاندار در استوری اینستاگرامش به زمزمه ها درباره بازگشایی مدارس بوشهر از هفته آتی واکنش نشان داد و نوشت: مدارس استان بوشهر کمافی السابق مشابه سراسر کشور تعطیل خواهند بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رد روحانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار