نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1399 - 09:22

نوای جنوب:رهنگ حیدر سوسنی یکشنبه‌شب در این ارتباط افزود: باتوجه به ممنوعیت و محدودیت‌های تردد برای مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همه مبادی ورودی و خروجی‌های استان‌ بوشهر و شهرها ممنوعیت و محدودیت‌هایی برای تردد وسایل نقلیه در دست اجرا است.

نوای جنوب:سرهنگ حیدر سوسنی یکشنبه‌شب در این ارتباط افزود: باتوجه به ممنوعیت و محدودیت‌های تردد برای مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همه مبادی ورودی و خروجی‌های استان‌ بوشهر و شهرها ممنوعیت و محدودیت‌هایی برای تردد وسایل نقلیه در دست اجرا است.
وی بیان کرد: توصیه و تاکید پلیس بر آن است که شهروندانی که در زمان حاضر در منازل خود هستند به هیچ عنوان برنامه‌ریزی برای سفر نداشته باشند، زیرا به آنها اجازه خروج از شهرها و استان داده نمی‌شود.
سوسنی ادامه داد: در زمان حاضر ورودی‌های  همه شهرهای استان بوشهربا حضور پلیس و سایر عوامل اجرایی با شدت و دقت کنترل می‌شود و تنها به افراد ساکن استان و ساکن هر شهر اجازه ورود داده می‌شود.
وی  بیان کرد: از ترددهای غیر ضرور در جاده‌های بین شهری جلوگیری می‌شود و افراد بومی استان اجازه ورود به شهرهای غیر محل سکونت خود را ندارند و تنها می‌توانند از کنار گذرها و یا جاده‌های کمربندی شهرهای طول مسیر برای رسیدن به مقصد استفاده کنند و وارد شهر محل سکونت خود شوند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تخلف خودرو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار