نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1399 - 17:24
در پیامی

نوای جنوب: عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت .





 

نوای جنوب:

متن پیام ایشان بدین شرح است :

یا مقلب القلوب و الا بصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

به نام آفریننده زیباییها

خداوند متعال را شاکرم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا درگذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای آوریم.

سالی که گذشت فراز و نشیب ها و دشواری های فراوانی داشت ، اما آنچه مشکلات را برایمان شیرین ساخت ، حاصل همت والای تلاشگرانی بود که دست در دست هم در راستای اهداف مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مردم شریف خارگ سرافراز گام برداشتند. در سالی که گذشت عشق و خلوص و صداقت را سرلوحه امورمان قرار داده و سعی در خدمتی صادقانه برای شهروندان و همشهریان محترم داشتیم، باشد که مورد رضایت و مقبولیت پروردگار واقع گردد.

در سال ۱۳۹۸ مجموعه شهرداری با رویکردی برنامه محور، با همتی دوچندان درصدد اجرای پروژه های درخوری برآمدیم که خوشبختانه با اجرایی شدن برخی از آنها از جمله احداث ساختمان آتش نشانی شهرداری خارگ پس از گذشت ۵۰ سال از تاسیس این شهرداری ، شاهد توسعه کالبد شهری خارگ بودیم و امید داریم با استمرار روند اجرایی سایر پروژه ها در سال جدید ۹۹ ، گام های شگرف ارتقا و توسعه حوزه شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان شریف خارگ بیش از پیش ملموس باشد.

بدینوسیله ضمن تبریک فرارسیدن سال نو که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است و همچنین آرزوی سلامتی و عزت برای همه ی هموطنان گرامی ، امید دارم تا در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با نام (جهش تولید)نامگذاری شده است نیز راه پر افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس خارگ را با اتکال به الطاف بیکران الهی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری وبا همت و همدلی پرسنل خدوم شهرداری و همراهی شهروندان دریادل جزیره خارگ دنبال نماییم.ان شاالله

 

                                                                                                        عبدالحمید صفایی شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهردار خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار