نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 اسفند 1398 - 13:12

نوای جنوب:از تمامی افرادی که در این انتخابات و حماسه سیاسی شرکت کرده و کسانی که سایر کاندیدا‌ها را شایسته رای خویش دانسته‌اید و حضوری پرشور رقم زدید تقدیر و تشکر می‌نمایم.








 

نوای جنوب:«لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
مسیر خدمت به مردم برای ما پزشکان بسته نیست
مردم شریف و نجیب دشتستان
سلام و درود بر یکایک شما و
سپاس و تشکر از شما مردم عزیز و فهیم، همچنین کاندیداهای محترم و فعالان عرصه سیاسی و اجتماعی که با حضوری پرشور در روز جمعه در پای صندوق‌های اخذ رای نمایشی از دموکراسی دینی و مدنیت را به رخ کشیدید.
وچه دشوار است تشکر از شما دانایان، آگاهان و همراهان این حقیر که توانستید با دستان خالی و عاری از هرگونه امکانات و منابع به دور از هرگونه تهمت و افترا و با رعایت اصول و اخلاق انسانی و گفتمانی، اینجانب را مورد حمایت خود قرار دادید.

از تمامی افرادی که در این انتخابات و حماسه سیاسی شرکت کرده و کسانی که سایر کاندیدا‌ها را شایسته رای خویش دانسته‌اید و حضوری پرشور رقم زدید تقدیر و تشکر می‌نمایم.

و همچنین انتخاب جناب دکتر ابراهیم رضایی را بعنوان منتخب مردم شریف شهرستان دشتستان تبریک عرض میکنم و موفقیت روز افزون ایشان در مسیر توسعه،سازندگی و خدمتگزاری به مردم عزیز را از خداوند متعال خواهانم.


ودرپایان از تمامی مسئولین ذیربط اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ای بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دکتر محمدرضا دهقانفرد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر دهقان فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار