نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 اسفند 1398 - 13:04

نوای جنوب:عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با صدور پیامی، پنجم اسفند ماه خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی که به عنوان روز ملی مهندس نامگذاری شده است را به جامعه مهندسین کشور به ویژه تلاشگران مجموعه شهرداری خارگ تبریک گفت.





 

نوای جنوب:

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

بسمه تعالی

نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه همکاران عزیزم در مجموعه شهرداری خارگ تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان را در کمک به توسعه و پیشرفت و آبادانی جزیره خارگ از درگاه خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                                              عبدالحمید صفایی

                                                                                                                                 شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار