نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1398 - 09:06

نوای جنوب:جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در روستای شهنیاء بخش بردخون شهرستان دیر خبر داد.

نوای جنوب:محمد حیدری بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بخشداری بردخون، اظهار داشت:  با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های مردمی تصمیم گرفتیم بیمارستان صحرایی را امسال در روستای شهنیاء مستقر کنیم تا به مردم این منطقه خدمت‌رسانی شود.

 جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: بخش‌های دایر شده در قالب این بیمارستان صحرایی شامل عمومی، اطفال، زنان، ارتوپد، دندان‌پزشکی، داخلی، جراحی سرپایی، مغز و اعصاب و روان‌پزشک، چشم‌پزشکی، تزریقات و داروخانه است که در قالب خدمات کلینکی و پاراکلینیکی به بیماران عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: این بیمارستان از 15 تا 17 بهمن در روستای شهنیاء فعالیت می‌کند و روزانه از ساعت 8 تا 14 به بیماران و نیازمندان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت‌ودرمان شهرستان دیر گفت: بسیج جامعه پزشکی با همکاری نهادها و ادارات مرتبط در روستاها و مناطق محروم مستقر می‌شود و به مردم نیازمند خدمات ارائه می‌دهد.

احمد آخوندی بیان کرد: در چند سال گذشته بر اساس جمعیت، محرومیت و دوری از مراکز شهرستان‌ها و استان، بیمارستان‌های صحرایی در روستاها راه‌اندازی شده که 15 بهمن نیز بیمارستان صحرایی در روستای شهنیاء بخش بردخون راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم همه مسؤولان در این کار خیر و عام‌المنفعه مشارکت کنند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردمی که نیازمند و محروم هستند، ارائه دهیم تا از رنج و نگرانی آنان کاسته شود.
بخشدار بردخون نیز گفت: این بیمارستان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و مشارکت دستگاه‌ها و ادارات منطقه‌ای، شهرستانی و استانی در روستای شهنیاء راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم که مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

علی اخلاقی با تقدیر از همراهی و مشارکت همه دست‌اندرکاران، افزود: مردم ما شایسته خدمات هستند زیرا آنچه داریم از مردم است که انتظار می‌رود برای رضایت مردم این دیار آنچه در توان داریم به کار گیریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار