نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 دي 1398 - 11:13

نوای جنوب:ساعت ۱۱ صبح امروز پنجشنبه براثر برخورد بیل مکانیکی شرکت آب و فاضلاب روستایی با شبکه گازرسانی در محور برازجان - دالکی، گاز شهرهای وحدتیه و دالکی قطع شد.

نوای جنوب:»؛ رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر گفت: براثر این حادثه گازپنج هزار مشترک در شهرهای دالکی و وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان قطع شد.

ابراهیم عباسی  افزود: ضمن پوزش از شهروندان شهرهای دالکی و وحدتیه همکاران شرکت گاز استان بوشهر در حال انجام تعمیرات بر روی شبکه هستند و پس از انجام این مراحل گاز مشترکان مناطق یاد شده وصل می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در زمان حاضر گاز وارد شبکه گازرسانی شده اما وصل گاز مشترکان زمان بر است که با استفاده از گروه‌های معین تلاش می‌شود هرچه سریعتر گاز مشترکان وصل شود.

عباسی ادامه داد: انتظار می رود با تلاش همکاران شرکت گاز تا ساعت ۲۳ امشب گاز همه مشترکان وصل شود.

وی از شهروندان خواست برای رعایت نکات ایمنی از دستکاری کنتور و رگولاتور خودداری کرده و بدون هماهنگی با شرکت گاز نسبت به وصل گاز منزل خود اقدام نکنند و همکاری لازم را با ماموران امداد گاز این شرکت بعمل آورند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر از شهروندان شهرهای دالکی و وحدتیه خواست در صورت وجود هر گونه مشکلی با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گاز وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار