نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 آذر 1398 - 20:19

نوای جنوب:دریانوردان در این مدت از ترددهای دریایی با شناورهای کوچک تفریحی و مسافری و مردم از صعود به ارتفاعات و اسکان کنار رودخانه ها و مناطق پرخطر خودداری کنند. منبع:خبرگزاری صداوسیما

نوای جنوب:ن اطق پرخطر خودداری کنند. منبع:خبرگزاری صداوسیما

  با ورود سامانه بارشی و تشدید بارندگی ها همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و تندبادهای لحظه ای از روز شنبه تا پایان روز یکشنبه احتمال آبگرفتگی معابر در استان بوشهر دور از انتظار نیست.

  مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت تحت تاثیر این سامانه بارشی نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی، وقوع سیلاب در برخی نقاط، سیلابی شدن مسیل ها  و رودخانه های فصلی، ریزش کوه در محورهای مواصلاتی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و اختلال در ترددهای شهری و جاده ای هشدار داده می شود.

فرج الله شکوهی پور افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع طوفان های تندری همراه با رعد و برق شدید، ریزش تگرگ و تندبادهای لحظه ای با سرعت بیش از 60 کیلومتر در ساعت و در پی افزایش ارتفاع موج دریا به بیش از دو متر وجود دارد.

وی گفت: مردم و به ویژه دریانوردان در این مدت از ترددهای دریایی با شناورهای کوچک تفریحی و مسافری ، صعود به ارتفاعات، اسکان کنار رودخانه ها، قرار گرفتن در مناطق پرخطر و ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند. کشاورزان هم برای حفاظت از محصولات کشاورزی و دامداری خود تلاش کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بارش استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار