نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1398 - 18:03

نوای جنوب: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دمای هوا در استان بوشهر در روزهای آینده خبر داد و گفت: سواحل استان بوشهر تا حدودی مواج می‌شود.

نوای جنوب:

پیام مساعدی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی جوی نشان دهنده خروج سامانه بارشی از استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود طی امروز و فردا با افزایش سرعت وزش باد شمالی، در برخی از ساعات شبانه روز سواحل استان تا حدودی مواج باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت ضمن کاهش دما، احتمال وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

وی افزود:‌ برای ساعات آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با پدیده مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب در ارتفاعات استان و قسمت‌های جنوبی احتمال وقوع بارش پراکنده باران وجود دارد.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۶ گاهی و بر روی دریا تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز دور از سواحل جنوبی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کاهش دما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار