نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 فروردين 1403 - 11:20

نوای جنوب: پروژه تخریب دولت سیزدهم هر چند تا پیش از این زیر پوستی بود، اماسیاهنمایی های اخیر تحت عنوان مطالبه گری ، نشان می دهد  که بقایای دولت سابق این بار به شکل علنی دست به تخریب اقدامات و خدمات  دولت سیزدهم در استانها  زده اند. 





نوای جنوب: پروژه تخریب دولت سیزدهم هر چند تا پیش از این زیر پوستی بود، اماسیاهنمایی های اخیر تحت عنوان مطالبه گری ، نشان می دهد  که بقایای دولت سابق این بار به شکل علنی دست به تخریب اقدامات و خدمات  دولت سیزدهم در استانها  زده اند. 

بانیان وضع کنونی که در زمان تکیه بر صندلی های صدارت،وزارت ،استانداری فرمانداری ها و ادارات با آینده فروشی، اوضاع را به این نقطه رساندند، این بار سعی بر این دارند در جایگاه مطالبه گری قرار بگیرند و با فرار رو به جلوی خود، هر اتفاق کوچکی را بزرگنمایی کرده و با رسانه ای کردن برخی مسائل و ناامیدسازی مردم، جریانی مخالف دولت را تشکیل دهند. 

اگرچه واکنش بجا و هوشمندانه رئیس جمهور  در مقابله با این  پروژه اختلاف افکنی ثابت کرد که تلاش های مغرضانه معترضان برای ناکارآمد جلوه دادن دولت ، در شرایطی که سلب مسئولیت شده اند و نمیتوانند از مزایای مادی بهره مند شوند، حرکت مذبوحانه ایست که به جای مطالبه گری، رنگ و بوی سیاه نمایی دارد. 

این پروژه تخریبی از ناحیه اشخاصی صورتمی گیرد  که ذی نفعانی در پست‌های مدیریتی باقیمانده از دولت قبل در استانداریها  و فرمانداری ها دارند و معتقدند هر چه‌قدر دوز تخریب دولت  را در روز‌های کنونی بالا ببریم، شاید دولت در تغییر و تحول در پست‌های مدیریتی تعلل بیشتری کند و اشخاصی از دولت پیش بتوانند عهده‌دار کرسی‌های مدیریتی شوند. 

از آنجاکه دولتمردان صادق الوعد سیزدهم با کار و تلاش جهادی و انقلابی خویش اقدامات تحولی و عمرانی قابل توجهی در استانها  انجام داده اند، انصاف حکم می کند این افراد لااقل ساکت بمانند و بپذیرند وضعیت خیالی و سیاهی که معترضان، ترسیم و مدام نیز آن را تکرار می‌کند، تنها چاره آنها برای فرار از پاسخگویی به عملکرد آنها در دولت گذشته است. 

معترضان دیروز یا همان کاسبان   امروز باید به یاد داشته باشند عارضه‌های باقیمانده از دولت قبل مانند ارز ترجیحی، بدهی‌های سنگین سود دار، رشد اقتصادی نزدیک به صفر و هزینه‌های جاری افزایش یافته وضعیت معیشتی کنونی را برای مردم رقم زده است و به جای   اعتراض نمادین و تامین خوراک خبری رسانه های بیگانه، علاوه بر اینکه چشم به روی خدمات ارزنده دولت سیزدهم در حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی  نبندند، و معدود افرادی را در فضای رسانه شبانه روز ملزم به تخریب دولت نکنند !



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حسن روحانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار